728 x 90

بیانیه اکثریت پارلمان سن مارینو در همبستگی با گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس

بيانيه اكثريت پارلمان سن مارينو در همبستگی با گردهمايي بزرگ ایرانیان در پاريس
بيانيه اكثريت پارلمان سن مارينو در همبستگی با گردهمايي بزرگ ایرانیان در پاريس

در آستانه گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس اکثریت نمایندگان پارلمان سن مارینو طی بیانیه‌یی حمایت خود را از مقاومت و قیام مردم ایران برای تغییر اعلام کردند.

اکثریت پارلمان سن مارینو شامل ۳رئیس کمیسیون پارلمان و ۳رئیس گروه پارلمانی و دو رئیس دولت پیشین اعلام کردند: ما شورای ملی مقاومت ایران را به‌عنوان آلترناتیو رژیم به‌رسمیت می‌شناسیم.

اکثریت نمایندگان پارلمان سن مارینو حمایت خود را از برنامه ۱۰ماده‌یی خانم مریم رجوی اعلام کردند.

نمایندگان پارلمان سن مارینو تأکید کردند: ما دولتهای اروپایی و جامعه جهانی را فرا می‌خوانیم که هر گونه رابطه با این رژیم را به توقف اعدام و شکنجه و دستگیری مخالفان و خاتمه دادن به سیاست تغذیه تروریسم و هر نوعی از جنگ‌افروزی در کشورهای منطقه، مشروط کنند. به همین دلیل ما از گردهمایی عظیم ایرانیان در پاریس در ۳۰ژوئن، حمایت می‌کنیم و شورای ملی مقاومت ایران را به‌عنوان آلترناتیو عملی این رژیم به‌رسمیت می‌شناسیم.

 

 

گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس، اعلام همبستگی ۹تن از نمایندگان پارلمان نروژ

گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس که قرار است روز نهم تیرماه جاری برگزار شود با حمایتها و اعلام همبستگی‌های بیشتری در سطح بین‌المللی روبه‌رو می‌شود.

۹تن دیگر از نمایندگان پارلمان نروژ طی پیامهای جداگانه‌یی حمایت خود را از این گردهمایی اعلام کردند. آنها بر ضرورت برقراری دموکراسی در ایران و رعایت حقوق‌بشر مردم ایران تأکید می‌کردند. آنها که از احزاب مختلف نروژ هستند از خواست مردم ایران برای تغییر دموکراتیک حمایت کردند.

 

 

ماریت کنوتس دات‌تر استراند –نماینده پارلمان نروژ

من در پارلمان نروژ از جانب حزب سنتر حضور دارم. برای شما در برگزاری گردهمایی پاریس جهت برقراری دموکراسی و حکومتی مبتنی بر جدایی دین و دولت در ایران آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

اسوین روآلد هانسن –نماینده پارلمان نروژ

من حزب کارگر را از استان اوست فولد در پارلمان نمایندگی می‌کنم. و با فعالیتهایی که جنبش مقاومت ایران برای نیل به دموکراسی و مبارزه علیه نقض حقوق‌بشر در ایران انجام می‌دهد آشنا هستم.

من برای شما در اجتماع بزرگی که در پاریس در روز ۳۰ژوئن دارید آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

الین رودوم آگدستاین –نماینده پارلمان نروژ

من عضو کمیسیون دارایی (پارلمان) نروژ هستم. برای سازمان شما جهت(برگزاری) یک کنفرانس مهم در پاریس آرزوی موفقیت می‌کنم و کاری که شما برای حمایت از حقوق‌بشر و دموکراسی و آزادی در دستور کار قرار داده اید را به‌رسمیت میشناسم. شما از حمایت کامل من در کاری که برای آزادی و حقوق‌بشر در کشورتان انجام می‌دهید برخوردارید.

 

یون اِنگن هلگهایم –نماینده پارلمان نروژ

من حزب پیشرو را در (پارلمان نروژ) نمایندگی می‌کنم. من برای شما در جنبش مقاومت ایران در برگزاری گردهمایی که در پاریس دارید آرزوی موفقیت می‌کنم. شما برای یک موضوع بسیار مهم خصوصاً در این بخش از جهان که انسانهای بسیاری فاقد آزادی و دموکراسی هستند مبارزه می‌کنید از این‌که این مبارزه را به پیش می‌بریدو فعالیت می‌کنید بسیار سپاسگزارم(چرا که) افراد بسیاری از آن بهره‌مند خواهند شد بنابراین امیدوارم پیشرفتی بزرگ و گردهمایی خوبی داشته باشید.

 

تووا موف لاگ- نماینده پارلمان نروژ

من نماینده (پارلمان) نروژ از حزب کارگر هستم و برای شما در فعالیتهایتان برای حقوق‌بشر در ایران و اجتماع‌تاندر پاریس آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

پر اسپن استوک نس- نماینده پارلمان نروژ

من از حزب سبز و محیط‌زیست هستم و مایلم بدینوسیله قوی‌ترین حمایت هایم را از گردهمایی پاریس اعلام کنم و برای شما جهت(برگزاری) کنفرانس ایران آزاد آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

سولفرید لربرک –نماینده پارلمان نروژ

من از حزب سوسیالیست چپ هستم.و بسیار مایلم برای شما در (برگزاری) گردهمایی که در پاریس برگزار می‌شود آرزوی موفقیت کنم. به مبارزه برای حقوق‌بشر و یک ایران آزاد ادامه بدهید. من از فعالیتهای شما حمایت می‌کنم.

 

مارتین کولبرگ نماینده پارلمان نروژ

حقوق بشر و دموکراسی برای تمامی توسعه‌ها و پیشرفتها یک نیاز ضروری و شرط تعیین‌کننده است. من با وضعیت بغرنجی که در ایران وجود دارد آشنا هستم، برای شما در برگزاری گردهمایی پاریس آرزوی موفقیت دارم.

 

هیدی نوربی لونده -نماینده پارلمان نروژ

من نماینده پارلمان از حزب محافظه‌کار هستم. برای شما تمامی موفقیتهای ممکن برای این کار مهمی که برای تحقق دموکراسی و صلح و آزادی در ایران انجام می‌دهید را خواهانم.

کنفرانس پاریس و کار شما برای بسیاری ارزش زیادی دارد.

 

گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس، ادامه حمایت شهرداران و منتخبان فرانسه

در آستانه گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس، شمار دیگری از شهرداران فرانسه با این گردهمایی اعلام همبستگی کردند. آنها حمایت خود را از قیام مردم ایران برای آزادی و دموکراسی اعلام کردند.

 

نلی کرزاک – شهرار کرویی آن تل فرانسه

من از ماه ژوئیه ۱۹۹۸، یعنی از ۲۰سال پیش در سمت شهردار قرار دارم. با حسن نیت و اشتیاق از آنهایی که در ایران زندگی می‌کنند، ایرانی‌ها و به‌خصوص زنان ایرانی حمایت می‌کنم تا از حقوق برابر با مردان برخوردار باشند و دختران کوچک بتوانند مثل پسران به مدرسه بروند و آن‌چنان که می‌خواهند بپوشند و آن‌چنان که می‌خواهند عبادت کنند و به مدرسه بروند و تحصیلاتشان را ادامه بدهند. این طرز فکر آزادیخواهانه‌یی است که ما در فرانسه داریم و دلم می‌خواهد آنها نیز از همین طرز فکر در کشورشان برخوردار باشند.

از همکاران شهردارم و از دیگر منتخبان دعوت می‌کنم که در گردهمایی بزرگی که در تاریخ ۳۰ژوئن برگزار خواهد شد شرکت کنند.

 

داوید بلوال – شهردار بوری فرانسه

برای مبارزه در ایران، برای آزادی، برای دموکراسی، ‌آرزوی شهامت بسیار دارم، برای سازمان شما و همه آنهایی که از آزادی دفاع می‌کنند.

 

مارتین لوگران – شهردار نوآنتل فرانسه

مایه شعف و افتخار من است که از جنبش برای آزادی در ایران حمایت کنم. مایه افتخارم است که مطلع شدم طومار امضا شده توسط ۱۴هزار شهردار به نتیجه مطلوب دست یافت. همه شما را دعوت به گردهمایی بزرگ ۳۰ژوئن ۲۰۱۸می‌کنم. من هم وقت خود را آزاد می‌کنم تا آنجا حضور داشته باشم. از همه شما متشکرم و به‌خاطر فعالیت‌هایتان به شما تبریک می‌گویم. متشکرم.

 

ماری-شانتال نوری – شهردار آنژی فرانسه

من از کمیته حمایت از حقوق‌بشر در ایران استقبال کردم که اغلب آنها زن بودند و طومار آنها را برای حقوق زنان امضا کردم؛ برای شما آرزوی شهامت زیاد دارم. متشکرم.

 

کلود پرسان– شهردار کوفری فرانسه

من کلود پرسان، شهردار «کوفری» هستم و بیانیه برای ایرانی آزاد را برای حمایت از مردم ایران در مبارزه‌شان امضا کردم.

 

همبستگی شهرداران و منتخبان فرانسوی در منطقه پاریس

در آستانه گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس، شهرداران و منتخبان فرانسوی از ناحیه ایل دو فرانس (منطقه پاریس و حومه) طی پیام‌هایی، همبستگی خود را از قیام و مقاومت مردم ایران علیه دیکتاتوری آخوندی اعلام کردند.

منتخبان فرانسوی در این پیام‌ها تأکید کرده‌اند که قیام مردم ایران و استمرار آن در شهرهای سراسر کشور نشان‌دهنده تغییر دوران در راستای برقراری آزادی و دموکراسی در ایران است.

آنها ضمن محکوم‌ کردن جنایات رژیم در داخل و دخالتهای تروریستی آن در منطقه گفتند که مردم ایران

شایسته برخورداری از یک حکومت دموکراتیک و مبتنی بر جدایی دین از دولت هستند.

آنها هم‌چنین با یادآوری حمایت ۱۴هزار شهردار و منتخب فرانسوی از مجاهدان اشرفی و نقش پیشتاز آنها در مبارزه علیه فاشیسم دینی، بر حمایت خود از مقاومت ایران به‌عنوان جایگزین دموکراتیک حاکمیت آخوندی تأکید کردند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/35e2eb9a-de72-4c57-a592-27a0bb58b3e4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات