728 x 90

بور شدن قضائیه جلادان! - سخنگوی مجاهدین

سخنگوی مجاهدین - ۸شهریور ۱۴۰۲
سخنگوی مجاهدین - ۸شهریور ۱۴۰۲

بور شدن قضاییه جلادان!

غریب‌آبادی معاون بین‌الملل قوه قضاییه:

با وجود گذشت مهلت تعیین شده تاکنون وکیلی از سوی مجاهدین معرفی نشده است بنابراین رئیس دادگاه در روزهای آتی دستور تعیین وکیل تسخیری را صادر خواهد کرد

تلاش جدی ما بر این است که از همه ظرفیتها برای مقابله با مجاهدین استفاده کنیم

 

سخنگوی مجاهدین:

مثل ۵۸سال گذشته تمام ظرفیت‌های ارتجاعی و استعماری

شیخ و شاه را برای از بین بردن مجاهدین به میدان بیاورید

اما باز هم سقوط و سرنگونی سرنوشت محتوم شماست

رود خروشان خون فرزندان رشید میهن

جایی برای استبداد و وابستگی باقی نمی‌گذارد

 

خبرگزاری قضاییه جلادان-۸شهریور ۱۴۰۲:

کاظم غریب آبادی روز چهارشنبه اظهار داشت: تلاش جدی ما بر این است که از همه ظرفیتها برای مقابله با تروریستها به‌ویژه مجاهدین استفاده کنیم.

غریب آبادی با اشاره به رسیدگی به پرونده اعضای مجاهدین در دادگاه کیفری یک استان تهران، افزود: دادگاه کیفری یک استان تهران به‌منظور رعایت حقوق قانونی متهمان، از طریق انتشار آگهی به آنها اعلام کرد تا نسبت به معرفی وکیل اقدام کنند.

با وجود گذشت مهلت تعیین شده، تاکنون وکیلی از سوی آنان معرفی نشده است؛ بنابراین رئیس دادگاه رسیدگی کننده مطابق ماده ۳۸۴ قانون آیین کیفری، روزهای آتی دستور تعیین وکیل تسخیری را برای متهمان صادر خواهد کرد.

غریب‌آبادی تأکید کرد: بر این باوریم که دنیا باید از شر مجاهدین خلاص شود و در این راه، همه اقدامات لازم برای محاکمه اعضای این گروهک تروریستی را بکار خواهیم گرفت.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bc148bb9-0a9f-4c22-80fc-083ff7d013a9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات