728 x 90

بورل: ما به حمایت قوی‌مان از تظاهرکنندگان در ایران ادامه می‌دهیم

جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا
جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا

جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، در ورود به اجلاس جی ۷ در مونستر در حمایت از قیام سراسری مردم ایران گفت: ما به حمایت قوی‌مان از تظاهرکنندگان ادامه می‌دهیم. من محکومیت سرکوب تظاهرکنندگان را از طرف اتحادیه اروپا به وزیر خارجه رژیم اعلام کردم.

وی افزود: اتحادیه اروپا دست به اقدام زده و تحریم‌هایی را اعلام کرده است، هم‌چنین در مورد موضوع ارسال پهپاد توسط ایران برای استفاده در جنگ اوکراین که در نقض قطعنامه‌های سازمان ملل است.
ما به حمایت از تظاهرکنندگان ادامه می‌دهیم و ما به حمایت از اوکراین در مواجه با حملات ادامه می‌دهیم و از ایران خواسته‌ایم که ارسال سلاح به روسیه را متوقف کند. هر چند ایران آن را تکذیب می‌کند ولی اوکراین شواهدی در مورد استفاده از این پهپادها ارائه کرده است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در زمینه برجام گفت: مذاکرات در بن‌بست است هیچ چیز جدیدی وجود ندارد.
ولی آنچه باید تأکید کنیم بر حمایت قوی‌مان از تظاهرکنندگان و به‌خصوص از زنان است، زنان شجاع ایرانی ضمن آن که تلاش می‌کنیم تا مانع یک ایران اتمی شویم(سایت پارلمان اروپا ۱۳آبان).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8c1ec937-5870-447b-aebc-4ead14a648fc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات