728 x 90

قیام ایران-شماره ۲۱۸-پاسارگاد

به‌رغم تدابیر سرکوبگرانه، انبوه مردم از مناطق مختلف کشور به سوی پاسارگاد روانه شدند

اطلاعیه شورای ملی مقاومت
اطلاعیه شورای ملی مقاومت

نیروهای سرکوبگر جاده‌ها را بسته، برخی از جوانان را دستگیر و خودروها را توقیف می‌کنند

به‌رغم تدابیر سرکوبگرانه رژیم آخوندی، انبوه مردم از شهرها و استانهای مختلف کشور برای بزرگداشت کورش کبیر در روز ۷آبان روانه پاسارگاد شده‌اند. یکشنبه شب و صبح دوشنبه جاده‌های استان فارس، به‌ویژه جاده‌های منتهی به پاسارگاد مملو از خودرو و با ترافیک شدید روبه‌رو است.

نیروهای سرکوبگر در وحشت از این تجمع اعتراضی، از چند روز پیش با اتخاذ اقدامها و تدابیر سرکوبگرانه درصدد جلوگیری از آن بر آمده‌اند. علاوه بر نیروهای انتظامی و اطلاعاتی، سپاه پاسداران نیز در استان فارس و شهرهای اطراف به‌حالت آماده‌باش در آمده‌اند.

از بعد ازظهر یکشنبه ۶آبان جاده‌های منتهی به شهر پاسارگاد، با گذاشتن موانع فیزیکی و مستقر کردن نیروهای سرکوبگر بسته شده و خودروهایی که از استانهای دیگر به این منطقه وارد می‌شوند را بر‌می‌گردانند. شماری از مردم پیاده و از طریق راههای فرعی و کوهستانی روانه پاسارگاد شده‌اند.

نیروی انتظامی پاسارگاد از چندین روز پیش به خودروهای اهالی این شهر برگه عبور داده است و بدون این برگه آنها نیز حق رفت و آمد به شهر را نخواهند داشت. شماری از کسانی که به سمت پاسارگاد در حرکت بودند، توسط نیروهای سرکوبگر بازداشت شده و برخی از خودروها نیز توقیف شده‌اند.

در یک اقدام پیشگیرانه سپاه پاسداران از دو هفته پیش اعلام کرده است که در روزهای ۵تا ۸آبان در زرقان فارس مانور دارد و به بیمارستانهای منطقه از جمله پاسارگاد برای پذیرش زخمی‌ها آماده‌باش داده است.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۷آبان ۱۳۹۷(۲۹اکتبر ۲۰۱۸)

 

 

 

 

 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b8328ccd-1e87-4286-bf9f-89c9d49cb284"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات