728 x 90

بمباران مواضع شبه‌نظامیان رژیم ایران در سوریه

بمباران مواضع شبه‌نظامیان رژیم ایران در سوریه
بمباران مواضع شبه‌نظامیان رژیم ایران در سوریه

دیده‌بان حقوق‌بشر سوریه در گزارشی خبر از بمباران مواضع شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران و حزب‌الله در دمشق داد.
بر اساس همین گزارش شامگاه چهارشنبه ۹ اسفند، پایگاههای محل استقرار شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران و حزب‌الله در منطقه سیده زینب و بساتین بایله در حومه دمشق مورد هدف قرار گرفت و تعدادی از این شبه‌نظامیان کشته و زخمی شدند.

دیده‌بان حقوق‌بشر سوریه نوشت: مواضع حزب‌الله لبنان و شبه‌نظامیان رژیم ایران در ریف دمشق توسط اسراییل موشک‌باران شد. صدای چهار انفجار مهیب در منطقه السیده زینب و بساتین بایله به‌دلیل موشک‌باران این منطقه شنیده شد، در حالی که خودروهای آمبولانس به‌سرعت به سمت منطقه حرکت کردند. تلفات، زخمی‌ها و مفقودان در محل حملات گزارش‌شده است.

در همین رابطه العربیه در گزارشی پیرامون این حمله از کشته شدن چند افسر رژیم ایران در حمله اسراییل به تجمع شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران و حزب‌الله در اردوگاه «هیثم سلیمان» در اطراف شهرک «بساتین بایله» و منطقه «سیده زینب» در حومه دمشق خبر داد.
خبرگزاری رسمی رژیم بشار اسد «سانا» نیز در گزارشی با تأیید خبر این حمله نوشت که صدای انفجارهایی در منطقه سیده زینب در حومه دمشق شنیده شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/157bb23d-4033-40eb-88b2-456f17eceac2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات