728 x 90

بمباران مقر شبه‌نظامیان کتائب حزب‌الله عراق در شهر قائم توسط آمریکا - موضع سخنگوی مجاهدین

سخنگوی مجاهدین
سخنگوی مجاهدین

وزارت دفاع آمریکا – پنتاگون اعلام کرد مقر شبه‌نظامیان کتائب حزب‌الله عراق در شهر قائم توسط جتهای جنگنده آمریکایی بمباران شد

پنتاگون اعلام کرد:‌ در پاسخ به حملات مکرر کتائب حزب‌الله به پایگاههای عراق که محل استقرار نیروهای ائتلاف است، نیروهای آمریکا حملات دقیق دفاعی علیه پنج تأسیسات کتائب حزب‌الله در عراق و سوریه انجام دادند که توانایی کتائب حزب‌الله برای انجام حملات را کاهش خواهد داد.

پنج هدف شامل سه مکان کتائب حزب‌الله در عراق و دو محل در سوریه می‌شود. این مکانها شامل انبار سلاح و مقرهای فرماندهی و کنترل می‌شود که کتائب حزب‌الله برای طراحی و انجام حملات به نیروهای ائتلاف استفاده می‌کند....

تلویزیون اسکای نیوز گفت:‌ بر اثر بمباران مقر اصلی شبه‌نظامیان کتائب حزب‌الله عراق در شهر قائم، شماری کشته و مجروح شدند.

مجله  نیوزویک ۸ دی گزارش داد:‌ مقامهای اطلاعاتی و دفاعی آمریکا معتقدند شبه نظامیان مورد حمایت رژیم ایران عامل قتل پیمانکار آمریکایی در شمال عراق هستند.
آنها به نیوزویک گفتند پایگاه کی-۱ در کرکوک روز جمعه هدف حملات موشکی قرار گرفت.  این حملات به کشته شدن یک پیمانکار وزارت دفاع  و مجروح شدن چند تن از نظامیان آمریکایی و پرسنل عراقی مستقر در پایگاه انجامید.
یک مقام ارشد وزارت دفاع آمریکا گفت کمی پس از این حمله یک سامانه موشک‌انداز کاتیوشا، در نزدیکی پایگاه کشف شد. به گزارش نیوزویک، یکی از موشک‌ها به یک انبار مهمات در پایگاه  نظامیان آمریکایی اصابت کرد.

 

سخنگوی مجاهدین:

حمله به مزدوران رژیم به غرب الانبار لازمست اما کافی نیست. مرکز سپاه ولایت فقیه در تهران باید با خاک یکسان شود. فرزندان ایران چنین خواهند کرد. انتقام شهیدان حتمی است. نه می‌بخشیم نه فراموش می‌کنیم. سلاحهای مجاهدین و ارتش آزادیبخش ملی ایران را برگردانید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6e5c0997-06ae-4d47-b901-7bb2af0a7a03"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات