728 x 90

بسیج سرکوبگرانه و سراسیمه رژیم آخوندی در کرمان در هراس از فوران خشم مردم علیه کرونای ولایت

تشکیل گردانهای امنیتی در هراس از فوران خشم مردم علیه کرونای ولایت
تشکیل گردانهای امنیتی در هراس از فوران خشم مردم علیه کرونای ولایت

به‌دنبال اعلام تشکیل قرارگاههای سرکوبگر شهری و استانی که توسط جانشین معاون امنیت ستاد کل نیروهای مسلح رژیم در دیدار با آخوند دژخیم طباطبایی‌نژاد نماینده و امام جمعه خامنه‌ای در اصفهان مطرح شد، در کرمان نیز پاسدار مطهری از سرکردگان سپاه پاسداران در مراسم سالگرد راه‌اندازی گردانهای امنیتی در این استان گفت: «تاکنون در سطح استان کرمان، ۴۰ گردان امنیتی (ضد) امام علی راه‌اندازی شده و این اقدام «با توجه به حجم سنگین تهدیدات دشمن برای نظام و ایجاد فتنه در کشور، صورت گرفته و گردان امنیتی (ضد) امام علی با هدف جذب و پذیرش بسیجیان»، آغاز شده است».

وی افزود: «مهمترین مأموریتهای این گردانهای امنیتی مقابله با اغتشاشات، مقابله با جنگ نرم دشمن و برقراری امنیت شهری است». (باشگاه خبرنگاران جوان رژیم ۱۳مهر۹۹)

تشکیل قرارگاههای سرکوبگر شهری و استانی و گردانهای امنیتی، بخشی از بسیج سرکوبگرانه رژیم ولایت فقیه که سرنخ آن در بیت‌العنکبوت خامنه‌ای است و توسط سپاه پاسدران و هم‌چنین امام جمعه‌های رژیم برای ایجاد فضای ارعاب در جامعه انفجاری و در هراس از فوران خشم مردم علیه کرونای ولایت و بالارفتن فزاینده شمار تلفات آن هم در بحبوحه گرانی و سقوط شتابان ارزش ریال، صورت می‌گیرد.

تهدیدهای اخیر امام جمعه و نماینده خامنه‌ای در اصفهان هم‌چنین نماینده خامنه‌ای و امام جمعه رژیم در خرسان شمالی، در مورد «نا امن کردن شرایط برای زنان میهنمان» به بهانه آخوند‌ساخته بدحجابی، نیز بخش دیگری از همین تلاش سرکوبگرانه حکومتی در وحشت از خیزشهای اعتراضی مردم است که این تهدیدهای وقیحانه با واکنش‌های اعتراضی و موج نفرت و انزجار عمومی مواجه گردید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dc72fd1a-c854-47cb-8c7e-156214df0428"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات