728 x 90

ابزار نگرانی مشترک ۱۵عضو دموکرات کنگره آمریکا در مورد توافق احتمالی هسته‌ای با رژیم ایران

کنگره آمریکا
کنگره آمریکا

شماری از قانونگذاران دمکرات مجلس نمایندگان با برگزاری کنفرانس خبری در کنگره نگرانی‌های مشترک خود را در مورد یک توافق احتمالی هسته‌ای با رژیم ایران ابراز کردند.

این گروه شامل پانزده نماینده دمکرات نسبت به انتشار گزارشهایی مبنی بر لغو تحریم‌ها علیه سپاه پاسداران و خارج کردن آن از فهرست تروریستی توسط دولت بایدن در چارچوب یک توافق هسته‌ای قویا ابراز نگرانی کردند.

جاش گات‌تیمر نماینده دموکرات از ایالت نیوجرزی با انتقاد از هرگونه مماشات با رژیم ایران گفت که «اگر ایران چیزی را ثابت کرده باشد، این است که نمی‌تواند مورد اعتماد قرار گیرد.»
این عضو کمیته امنیت ملی مجلس نمایندگان آمریکا افزود: «زمان آن رسیده که با قدرت در برابر تروریست‌ها بایستیم و از ارزش‌های آمریکا و متحدانمان محافظت کنیم.»

گات‌تیمر با ابراز مخالفت با رفع تحریم‌های غیرمرتبط گفت که «بسیار مهم‌است که ما در برابر مطالبات ایران که خود حامی اصلی تروریسم و یک حکومت دیکتاتوری است، تسلیم نشویم.»

 

این عضو کمیته امنیت ملی مجلس نمایندگان گفت که ما به یک توافق بلندمدت‌تر و قوی‌تر نیازمندیم و نه توافقی کوتاه‌مدت‌تر و ضعیف‌تر.

گات‌تیمر افزود: «زمان آن رسیده که با قدرت در برابر تروریست‌ها بایستیم.»

دونالد نارکراس،‌ دیگر نماینده دموکرات از نیوجرسی نیز با اشاره تلویحی به ناکارآمدی توافق در متوقف‌کردن تهران از حرکت به سمت سلاح‌های هسته‌ای گفت که تمام کاری که ما انجام می‌دهیم به تعویق انداختن زمان دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای است.

دین فیلیپس دیگر نماینده دموکرات مجلس از مینه‌سوتا نیز با بیان اینکه ما مخالف توافق نیستیم گفت که ما مخالف توافقی هستیم که نتواند مانع از دستیابی و تولید سلاح‌ هسته‌ای ایران به طور جامع شود. این عضو کمیته سیاست خارجی افزود که این توافق مانع آن از توقف نظام (مبتنی بر) ترور آن‌ها نمی‌شود. (سایت فوروارد ۱۷فروردین)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/21a623ab-9a8a-4cc3-9170-55d162bb3163"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات