728 x 90

بریتانیا نیروهای نظامی خود در افغانستان را بعد از درخواست ایالات متحده دوبرابر می‌کند

اعزام نیروهای ویژه انگلستان به افغانستان
اعزام نیروهای ویژه انگلستان به افغانستان

دولت بریتانیا در حال برنامه‌ریزی برای تقریباً دو برابر کردن تعداد نیروهای نظامی خود در افغانستان است این اقدام بعد از درخواستی از جانب دونالد ترامپ رئیس‌جمهور ایالات متحده برای تقویت برخورد با وضعیت امنیتی شکننده در این کشور صورت می‌گیرد.

ترزا می‌ نخست‌وزیر بریتانیا اعلام کرد که دولت وی ۴۴۰نیروی نظامی اضافی به افغانستان اعزام خواهد کرد و بدینوسیله نیروهای این کشور در افغانستان به حدود ۱۱۰۰نفر خواهند رسید تا به نیروهای این کشور در جنگ با شورشیان طالبان و داعش کمک نماید...

بیشتر بخوانید:

اعزام نیروهای ویژه انگلستان به افغانستان

منابع خبری افغانستان روز دوشنبه ۲۳بهمن ۹۶خبر از اعزام نیروهای ویژه انگلستان به افغانستان برای مبارزه با تروریسم و همکاری با نیروهای افغانی دادند.

به گفته همین منابع نیروهای ویژه انگلستان برای جنگ با طالبان و دستگیری سران آنها به این کشور اعزام می‌شوند.

از سوی دیگر خبرگزاری فاکس‌ نیوز در گزارشی اعلام کرد که نیروهای آمریکایی نیز که اینک در عراق حضور دارند به سوی افغانستان حرکت خواهند کرد.

این در حالی است که بنا‌ به گزارشات در هفته‌های گذشته بخشی از نیروهای آمریکایی همراه با تجهیزات خود به افغانستان وارد شده‌اند.

 

بریتانیا نیروهای نظامی خود را در افغانستان افزایش می‌دهد

گفتگوهای وزیران دفاع آمریکا و انگلستان در مورد موضوعات دفاعی و امنیتی

انگلستان تعداد سربازان خود را در افغانستان افزایش می‌دهد

موافقت ناتو با اعزام نیروی بیشتر به افغانستان

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6f75c355-df58-41fb-ae32-e0d21ba68be8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات