728 x 90

برگزاری نمایشگاه عکس شهیدان قیام سراسری مردم ایران در هلند و سخنرانی نماینده حزب JA۲۱ هلند

نمایشگاه عکس شهیدان قیام سراسری مردم ایران در هلند
نمایشگاه عکس شهیدان قیام سراسری مردم ایران در هلند

نمایشگاه عکس شهیدان قیام سراسری در لاهه هلند توسط ایرانیان آزاده و حامیان مقاومت 

سخنرانی درک یان اپینگ از حزب JA۲۱ هلند:

ما دوباره دور هم جمع شده‌ایم، در حالی‌که قیام در ایران هم‌چنان ادامه دارد و ما شاهد قربانیان زیادی هستیم. رژیم یک رژیم بربر و بسیار گستاخ است. ما هم‌چنین شاهد کشته شدن کودکان هستیم. سپاه به‌اصطلاح پاسداران در واقع گارد حفاظتی اس اس‌ها در ایران هستند. این گارد حفاظتی اس اس در نظام نازی سابق بود که قربانیان زیادی گرفت. ما شاهد این هستیم که آنان (سپاه پاسداران) همه جا در حال کشتن هستند و این چیزی است که ما هم‌اکنون در پارلمان آنرا می‌دانیم. من خودم اکنون بیست سالی می‌شود که در گیر این موضوع هستم و در تجمعات شما شرکت می‌کنم ولی اکنون خیلی خوشحال هستم که احزاب دیگر هم خود را درگیر این مسأله کرده‌اند. و این چیزی نیست جز انجام وظیفه برای تغییر در ایران نیست. به زبان دیگر به‌معنی حمایت از افرادی است که در قیام شرکت می‌کنند.

اکنون در پارلمان یک لایحه مورد بحث است که من هم آنرا مورد تأیید قرار داده و امضا کرده‌ام، که سپاه پاسداران را به‌عنوان یک سازمان تروریستی مورد شناسایی قرار می‌دهد. و در صورتی که اعضای آن به کشور هلند بیایند آنان دستگیر و مورد شکایت قرار می‌گیرند. بدین وسیله ما کمک ناچیز خودمان را تقدیم شما می‌کنیم. رژیم نیز از طریق سفارت خود فشارهای مختلف و آزار و اذیتهایی به افرادی مثل شما وارد می‌کند. و حتی دست به ارتکاب قتل می‌زند. مثل آن چیزی که ما در بلژیک شاهد آن بودیم. و یا حمله تروریستی در پاریس. و می‌دانیم که تعدادی از این افراد دستگیر شده و مورد شکایت و محاکمه قرار گرفته‌اند. کاری که در حال حاضر ایران انجام می‌دهد، و این را شما خودتان می‌دانید، توریستهایی را که به ایران می‌روند و فکر می‌کنند که هیچ اتفاقی برای آنان نخواهد افتاد، آنان دستگیر شده و از آنان به‌عنوان گروگان استفاده می‌شود که بدین وسیله افرادی را که دست به ترور می‌خواسته‌اند بزنند مورد معاوضه قرار دهد. و ما هم‌چنین شهروندان هر کشوری را هشدار می‌دهیم که به آنجا نروند چرا که شما آنجا امنیتی ندارید. این مهم است که حالا هوشیاری در این رابطه، هم‌چنین در عالم سیاستمداران افزایش یافته است. ما در خدمت شما هستیم که صدای شما را در پارلمان افزایش و انعکاس دهیم. هر کاری که می‌توانیم بکنیم تا وزیر خارجه و نخست‌وزیر، در صورتی که امکان آن باشد، دست به اقدامی بزنند. بنابراین همین‌طور به فعالیتهایتان ادامه دهید. سعی کنید به تجمعات خودتان ادامه دهید. و روشن سازید که شما در برابر این رژیم قاتلان. ایران مقاومت می‌کنید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e2d9281e-319e-4dae-b871-9671b61a5fe9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات