728 x 90

برکناری سرکرده مزدوران بسیج و معاون رئیس ستاد نیروهای مسلح رژیم توسط خامنه‌ای

سرکردگان بسیج ضدمردمی
سرکردگان بسیج ضدمردمی

ولی‌فقیه ارتجاع امروز طی احکام جداگانه‌یی سرکرده بسیج و جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح رژیم را بر کنار کرد و دو تن دیگر از سرکردگان پاسداران را به جای آنها گماشت.

پاسدار غلامحسین غیب پرور سرکرده بسیج که امروز برکنار شد و جای او را پاسدار غلامرضا سلیمانی گرفت از آذر ماه سال ۹۵ سرکردگی مزدوران بسیجی را برعهده داشت. خامنه‌ای در حکم انتصاب پاسدار غلامرضا سلیمانی به سرکردگی بسیج هیچ سمت جدیدی برای غیب پرور در نظر نگرفته است.

در اردیبهشت ماه گذشته وقتی به‌دنبال لیست‌گذاری تروریستی سپاه خامنه‌ای سرکرده پاسداران محمدعلی جعفری را برکنار کرد به طرز مسخره‌یی او را به مسئولیت قرارگاه ناشناخته ‌یی به اسم «قرارگاه فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران» گماشت. اما در حکم برکناری سرکرده بسیج به هیچ سمت جدیدی برای او اشاره نشده است.

خامنه‌ای در حکم انتصاب پاسدار غلامرضا سلیمانی از او خواستار گسترش بسیج شده است.

خلیفه ارتجاع در حکم دیگری عطاءالله صالحی را نیز از سمت جانشینی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح رژیم برکنار و بدون ابلاغ سمت جدیدی به او، محمدرضا آشتیبانی از سرکردگان ارتش تحت امر خلیفه ارتجاع را به جای او منصوب کرد.

طی ماههای اخیر ایادی و کارگزاران رژیم از جمله شخص خامنه‌ای بارها نسبت به ترس و وحشت در درون نیروهای رژیم و ریزش آنها اعتراف کرده‌اند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1cb379bf-8157-489e-a2a5-41f227aa1784"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات