728 x 90

برپایی نمایشگاه و تظاهرات در ژنو –مقر اروپایی ملل متحد

برپایی نمایشگاه و تظاهرات در ژنو –مقر اروپایی ملل متحد
برپایی نمایشگاه و تظاهرات در ژنو –مقر اروپایی ملل متحد

همزمان با اجلاس شورای حقوق‌بشر در ژنو ایرانیان آزاده و اشرف‌نشانها تظاهرات و نمایشگاهی برای گرامی‌داشت یاد ۳۰هزار شهید قتل‌عام ۶۷ در مقابل محل برگزاری این اجلاس برگزار کردند. شماری از شخصیتهای سیاسی و اجتماعی و حقوقی سوئیس در این تظاهرات سخنرانی کردند.

 

تظاهرات‌کنندگان و سخنرانان ضمن محکوم کردن جنایت ضدبشری رژیم آخوندی علیه مردم ایران،‌ بر ضرورت ارتجاع پرونده این جنایتها به شورای امنیت و دادگاه بین‌المللی و اخراج نمایندگان این دیکتاتوری تروریستی از تمامی ارگانهای ملل ‌متحد به‌ویژه از شورای حقوق‌بشر تأکید کردند.

سخنرانان و شرکت‌کنندگان در این تظاهرات خواستار محاکمه بین‌المللی سران رژیم و جلادان ۶۷ ابراهیم رئیسی رئیس دستگاه قضایی خامنه‌ای و علیرضا آوایی وزیر دادگستری کنونی آخوند روحانی و هم‌چنین دژخیم مصطفی پورمحمدی وزیر قبلی وی شدند و تأکید کردند که مصونیت این مجرمان و قرار داشتن آنها در بالاترین مناصب حکومت آخوندی استمرار جنایت است. به مصونیت تمامی آمران و عاملان جنایت علیه بشریت در کشتار جمعی سی هزار زندانی سیاسی باید پایان داده شود و ملل ‌متحد تحقیقات و محاکمه آنها را در دستور کار خود قرار دهد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/923c1896-2478-4ba9-ac78-e58586459af9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات