728 x 90

بروکسل تایمز: تجمع گروه مقاومت ایران در مقابل کنسولگری بروکسل

تجمع گروه مقاومت ایران در مقابل کنسولگری بروکسل
تجمع گروه مقاومت ایران در مقابل کنسولگری بروکسل

در اعتراض به اعدامهای جنایتکارانه خامنه‌ای بروکسل تایمز شنبه ۳۰اردیبهشت تجمع گروه مقاومت ایران در مقابل کنسولگری بروکسل ضمن انعکاس این آکسیون، نوشت:
حامیان شورای ملی مقاومت ایران، ‌ائتلافی از سازمانها، گروهها و شخصیتهای اپوزیسیون ایران در خارجه روز شنبه بعد از ظهر در مقابل کنسولگری ایران در بروکسل گردهم آمدند.

... اتحادیه اروپا روز جمعه اعدام سه مرد در ایران را به اتهام دست داشتن در اعتراضات ناشی از قتل مهسا امینی «به شدیدترین وجه ممکن» محکوم کرد.

اتحادیه اروپا در بیانیه‌یی اعلام کرد: «اتحادیه اروپا این اعدامها را محکوم می‌کند... و مجدداً از مقامات ایرانی می‌خواهد که فوراً به رویه مذموم محکوم کردن معترضان به اعدام پایان دهند».

به گزارش خبرگزای میزان این سه مرد مجید کاظمی، صالح میرهاشمی و سعید یعقوبی به محاربه (جنگ علیه خدا) و داشتن سلاح در یک تظاهرات در شهر مرکزی اصفهان محکوم شدند.
این سه مرد سپس در ماه نوامبر دستگیر و در ژانویه محکوم به اعدام شدند.
رژیم ایران پس از کشته شدن مهسا امینی، زن ۲۲ساله کرد ایرانی در ۱۶سپتامبر ۲۰۲۲، سه روز پس از دستگیری وی توسط گشت ارشاد به‌دلیل ایران پس از کشته شدن مهسا امینی، زن ۲۲ساله کرد ایرانی در ۱۶سپتامبر ۲۰۲۲، سه روز پس از دستگیری وی توسط گشت ارشاد به‌دلیل نقض قوانین سختگیرانه پوشش برای زنان، توسط یک جنبش اعتراضی به لرزه در آمده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/be3a5ade-35da-4da6-b1e6-1ed4cccc9bd8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات