728 x 90

بررسی تهدیدات رژیم ایران در پارلمان انگلستان

پارلمان انگلستان
پارلمان انگلستان

تام توگندات معاون وزیر کشور انگلستان در بررسی تهدیدات رژیم ایران گفت: بگذارید صریح بگویم، این یک تهدید دائمی است که توسط عناصر سرکش انجام نمی‌شود، بلکه یک استراتژی آگاهانه رژیم ایران است.

سایت مجلس انگلستان روز اول اسفند گزارشی از نشست مجلس انگلستان در بررسی تهدیدات رژیم ایران را منتشر کرد. در این گزارش تام توگندات معاون وزیر کشور در امور امنیتی خطاب به نایب‌رئیس مجلس گفت: در ماه‌های اخیر، رژیم ایران علناً خواستار دستگیری یا قتل کسانی شده است که این رژیم را مورد سؤال قرار می‌دهند... . آقای نایب‌رئیس، تا هفته گذشته ما به ۱۵ تهدید معتبر از ابتدای سال۲۰۲۲ برای کشتن یا ربودن افراد انگلیسی یا مستقر در بریتانیا توسط رژیم ایران پاسخ داده‌ایم. بین سال‌های ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۲، رژیم ایران تلاش کرد اطلاعاتی درباره افراد اسراییلی و یهودی مستقر در بریتانیا جمع‌آوری کند. ما معتقدیم که این اطلاعات آماده‌سازی برای عملیات‌ مرگبار آینده بود. در سال۲۰۲۱، پلیس انگلستان از شرکای خود خواست تا اطلاعاتی درباره محمدمهدی مزایانی، یکی از اعضای سپاه پاسداران، مقیم ایران، که برای انجام عملیات مرگباری علیه مخالفان ایرانی در اینجا در بریتانیا کار می‌کرد، به اشتراک بگذارند... .

بگذارید صریح بگویم: این یک تهدید دائمی است که توسط عناصر سرکش انجام نمی‌شود، بلکه یک استراتژی آگاهانه رژیم ایران است... .

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5652f0a7-c32e-4ba7-98cf-9f60b0c714ed"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات