728 x 90

برجام حکایت کفنی است که می‌بافند و باز می‌کنند تا روزگاری به‌نتیجه برسد!

فلاحت پیشه
فلاحت پیشه

فلاحت‌پیشه، عضو پیشین مجلس ارتجاع روز ۳۰خرداد گفت: وضعیت برجام حکایت کفنی است که برای آن می‌بافند و باز می‌کنند و باز هم می‌بافند و باز می‌کنند تا بلکه روزگاری به‌نتیجه برسد!

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، در گفتگو با سایت حکومتی «نامه‌نیوز» سرنوشت برجام را در قالب داستان اساطیری پنلوپه تشریح کرد که هر روز  کفنی را می‌بافد و هر وقت و هر وقت به انتهای کار نزدیک می‌شد همه بافته‌ها را می‌شکافت و از اول می‌بافت. این کار را سه سال انجام می‌داد... حالا حکایت کفن برجام است که می‌بافند و باز می‌کنند و باز هم می‌بافند و باز می‌کنند تا روزگاری به نتیجه برسد».

او ادامه داد: «اگر مذاکرات احیای برجام به نتیجه نرسد، حتما نظام بازنده اصلی خواهد بود زیرا واقعیت این است که حتی توافق‌نامه‌های دوجانبه‌ای که با برخی کشورها می‌بندیم یا توافق‌های 20ساله‌ای که امضا می‌کنیم زیر سایه تحریم‌ها بسته می‌شود و ایران در حالت تحریم این توافق‌ها را می‌پذیرد و نه در شرایطی عادی و حتما منافع ایران در این توافق‌نامه‌ها و قراردادها لحاظ نمی‌شود».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4bb22198-6e95-45e2-be32-7492ea4d3fe6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات