728 x 90

برایان هوک: سپاه پاسداران کالاهای پزشکی را ذخیره کرده و به فروش می‌رسانند

برایان هوک نماینده ویژه امور ایران در وزارت‌خارجه آمریکا
برایان هوک نماینده ویژه امور ایران در وزارت‌خارجه آمریکا

برایان هوک نماینده ویژه امور ایران در وزارت‌خارجه آمریکا روز ۱۳اردیبهشت ۹۹ در یک پیام ویدئویی درباره پنهان‌کاریها و دروغپردازیهای رژیم آخوندی گفت: «متأسفانه جای تعجب نیست که رژیمی که ماه نوامبر گذشته هزاران نفر را قتل‌عام کرد و به زندان انداخت، از شهروندان خود در مقابل همه‌گیری این ویروس مرگبار محافظت نکرد.

در طول این همه‌گیری مقام‌های رژیم ایران منافع و اهداف خود را پیش از نیازها و سلامتی مردم ایران قرار داده‌اند. رژیم به‌خاطر راه پیمایی‌ها و انتخابات نمایشی، وجود ویروس کرونا را انکار کرد. آنها پروازهای رفت و برگشت به چین را متوقف نکردند، و تعداد بالای مرگ و میر ناشی از این ویروس را پنهان نگهداشتند».

برایان هوک افزود: «واقعیت این است که تحریم‌های ایالات متحده شامل کالاهای پزشکی و کمکهای بشردوستانه به مردم ایران نمی‌شود. در واقع حتی ما یک کانال بشردوستانه سوئیس برای تسهیل ارائه کمکهای پزشکی و بشردوستانه به ایران ایجاد کرده‌ایم.

...بجای خدمت به مردم ایران، رژیم و سپاه پاسداران، این کالاهای پزشکی را ذخیره کرده و به فروش می‌رسانند، و با سؤ مدیریت، منابع کشور و ثروت مردم ایران را هدر داده و آنها را به گروه‌های تروریستی تحت حمایتشان اختصاص می‌دهند.

پرزیدنت ترامپ بر این باور است که مردم ایران شایسته رهبران بهتری هستند و برای ارائه کمکهای پزشکی و بشردوستانه به مردم ایران هم‌چنان آماده است. همان‌طور که وزیر پمپئو قبلاً اعلام کرده بود».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8f9762dc-6262-4113-af02-e9f3b97374c9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات