728 x 90

برایان هوک: رژیم ایران باید میان گفتگو یا فروپاشی اقتصادی یکی را انتخاب کند

برایان هوک
برایان هوک

برایان هوک نماینده ویژه و رئیس کارگروه اقدام درباره ایران در وزارت‌خارجه آمریکا روز چهارشنبه ۷خرداد به اشاره به تحریم‌های حداکثری گفت که رژیم ایران چاره‌ای ندارد که میان گفتگو و یا فروپاشی اقتصادی یکی را انتخاب کند.

این در حالی است که مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا پیش‌تر اعلام کرده که ایالات متحده معافیت از تحریم‌های اعمال شده بر برنامه هسته‌یی رژیم ایران را که برای برخی شرکت‌های اروپایی، چینی و روسی قائل شده بود، پایان داده است.

گفتنی است که وزیر خارجه آمریکا در بیانیه‌یی با اعلام پایان یافتن معافیت از تحریم‌های آمریکایی اعمال شده بر رژیم ایران و مربوط به تمامی برنامه‌های هسته‌یی تهران تأکید کرد که دو تن از کارشناسان بلندپایه رژیم ایران فعال در زمینه غنی‌سازی اورانیوم نیز تحریم شدند.

در گزارش واشنگتن پست آمده است که تصمیم به پایان دادن استثناها درباره تأسیسات هسته‌یی آب سنگین اراک، هم‌چنین درباره وارد کردن اورانیوم غنی شده به رآکتور هسته‌یی تهران و انتقال سوخت مصرف شده به خارج از ایران، اتخاذ شده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/92cd119c-2885-4616-9690-87047eef2b05"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات