728 x 90

برآشفتگی معاون اول آخوند روحانی از تأثیر فعالیت‌های بین‌المللی مجاهدین علیه رژیم

برآشفتگی معاون اول آخوند روحانی از تأثیر فعالیتهای بین المللی مجاهدین علیه رژیم
برآشفتگی معاون اول آخوند روحانی از تأثیر فعالیتهای بین المللی مجاهدین علیه رژیم

جهانگیری معاون اول آخوند روحانی روز دوشنبه ۹ اردیبهشت ۹۸ طی سخنانی در جزیره کیش برآشفتگی رژیم را از نقش بین‌المللی مقاومت ایران و تأثیر آن علیه رژیم نشان داد و گفت:‌ تصمیم‌گیریهای نادرست کاخ سفید بر مبنای گزارشهای مغرضانه (مجاهدین) بوده است

وی به بحران در رژیم آخوندی اعتراف کرد و گفت: ما باید برای عبور از بحران بر افزایش انسجام داخلی تمرکز کنیم.

از سوی دیگر جهانگیریبه نمونه‌ای از خاصه خرجیهای رژیم اعتراف کرد و در ادامه گفت: اخیراً شنیده شد هیات اعزامی از سوی یکی از دستگاه‌ها به یک کشور همسایه ۶۰نفر بوده که موضوعی قابل تأمل است. چرا باید وقتی مردم در فشار اقتصادی هستند این هزینه‌ها به بودجه و بیت المال تحمیل شود.

جهانگیری در نمونه‌ای دیگر به ولخرجیهای این رژیم اشاره کرد و افزود: در شرایطی که مردم برای تأمین نیازهای اولیه و مایحتاج اصلی خود با مشکل مواجه هستند نباید در مأموریتهای خارجی به‌دنبال تشریفات خاص و اقامت در هتل‌های گران قیمت بود.

وی درخواست ایجاد راه‌کاری  برای قاچاق نفت  برای دور زدن تحریم‌ها کرد و گفت: باید برای فروش نفت راه‌کارهای تازه پیدا کنیم و همه باید در این راه مشارکت کنند اما معنای این حرف این نیست که اجازه دهیم به این بهانه بابک زنجانیها دوباره تکرار شوند. ما باید با دقت به‌دنبال جلوگیری از هدر رفتن حتی یک دلار باشیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6be4ba40-b800-4dfa-9d33-a623f9973548"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات