728 x 90

بحران و جنگ‌وجدال در درون حکومت آخوندی، مراسم معارفه رئیس جدید سازمان برنامه و بودجه رژیم

پزشکیان - مراسم معارفه رئیس جدید سازمان برنامه و بودجه رژیم
پزشکیان - مراسم معارفه رئیس جدید سازمان برنامه و بودجه رژیم

بحران و جنگ‌وجدال در درون حکومت آخوندی

مراسم معارفه رئیس جدید سازمان برنامه و بودجه رژیم

تلویزیون رژیم -۱۶مرداد ۱۴۰۳

 

شعرخوانی پزشکیان

بالاخره باید بگذارند که من کار کنم

آدمهای توانمند عالم با عرضه را با یک انگی می‌گذارند کنار

برای این‌که می‌خواهند قدرت و آن جایگاه را بگیرند

کاش بگیرند و مشکل حل کنند می‌گیرند و خراب می‌کنند

 

مردم از رنگ و ریای ما بیزار هستند

مردم از وعده نادرستی که می‌دهیم و عمل نمی‌کنیم از ما ناراضی هستند

 

الان این نامردها چه جوری آمدند اسماعیل هنیه را آنجا شهید کردند؟ چه جوری؟

آنها پیچیده‌ترین کارهای ما را مثل آب خوردن می‌آیند ما را دور می‌زنند

 

‌تلویزیون رژیم ۱۶مرداد ۱۴۰۳:

پزشکیان در آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان برنامه و بودجه: با درود به روان پاک بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حضرت امام به یاد شهیدان‌مان،

می‌گه مانند صبا خیر و وزیدن دگر آموز

دامان گل و غنچه کشیدن دگر آموز

اندر دلک غنچه خزیدن دگر آموز

موئینه به بر کردی و بی‌ذوق تپیدی

آن‌گونه تپیدی که به جایی نرسیدی

در انجمن شوق تپیدن دگر آموز

میگه ما چشم عقاب و دل شهباز نداریم چرا؟ چون مرغ سرا لذت پرواز نداریم

هم حل مشکل اینجاست هم گرفتاریهای ما اینجاست اگر گیر هستیم اینجا درست عمل نمی‌کنه اگر به جایی برسیم اینجا می‌تونه کمک بکنه که ما را از این وضعیت بکشه بیرون، لازمه‌اش این است یک جور دیگه ببینیم، یک جور دیگه نگاه کنیم یک جور دیگه در حقیقت عمل کنیم همان‌گونه عمل کنیم به همان شکل عمل کنیم تصور کنیم تغییر ایجاد می‌شه دیوانگی است اگه تغییر ایجاد می‌شد تا حالا شده بود دیگه، اگر می‌خواهیم تغییر ایجاد بشه باید طرحی نو دراندازیم نوعی دیگه نگاه کنیم نوع دیگر برنامه بریزیم.

مشکل اینه که ما آنچه را که می‌گیم با آنچه که عمل می‌کنیم با هم فاصله داره هیچ فریضه‌ای من این رو بارها شما تو این مناظرات امکان نداره از من تعهدی شنیده باشید که عدد و رقم تویش باشه برای این‌که نمی‌دونستم خواهم توانست یا نخواهم توانست.

مردم چرا از ما ناراضی هستند؟ هی داریم بهشان حرفهایی می‌زنیم پشت سرش آن کار دیگر می‌کنیم خب نگو، نمی‌توانی قرار است اگر من نخواهم توانست کاری بکنم بی‌خود به مردم وعده ندهم من این کار را خواهم کرد.

همین بحران‌هایی که آقای دکتر اینجا فرمودند خیلی کارها را ما نخواهیم توانست انجام بدهیم صادقانه به مردم بگوییم این کار برای ما شدنی نیست این کار شدنی است.

بالاخره باید بگذارند که من کار کنم با انگ زدن با نمی‌دانیم یک، آدم نمی‌داند چه بگوید به کسی هم برنخورد آدمهای توانمند عالم با عرضه را با یک انگی می‌گذارند کنار، برای این‌که می‌خواهند قدرت و اون جایگاه را بگیرند کاش بگیرند و مشکل حل کنند می‌گیرند و خراب می‌کنند می‌گیرند و خراب می‌کنند.

درد ما، من توی اون مناظراتم گفتم الآن هم مدعی هستم مدعی اگر حرفی ما زدیم باید تا آخرش رویش بایستیم به مردم نگوییم ما این کار را می‌کنیم تا جایی که می‌توانیم با مردم باید صادق باشیم صداقت مردم از ما ببینند مردم ما را خواهند پذیرفت مردم از رنگ و ریای ما بیزار هستند مردم از وعده نادرستی که می‌دهیم و عمل نمی‌کنیم از ما ناراضی هستند.

الان آنلاین این نامردها چه جوری آمدند اسماعیل هنیه رو اونجا شهید کردند؟ چه جوری؟ اونها پیچیده‌ترین کارهای ما رو مثل آب خوردن می‌آیند ما را دور می‌زنند ما پولی که دادیم تخصیصی که دادیم معلوم نیست چه اتفاقی افتاده تازه وقتی هم جمع‌بندی می‌کنیم بلد نیستیم چه جوری جمع‌بندی کردیم.

 

مشرق‌نیوز وابسته به اطلاعات سپاه پاسداران روز ۱۶مرداد در گزارشی تحت عنوان «ترور دولت در شب ترور هنیه» نوشت:

ساعتی پس از ترور اسماعیل هنیه در شمال شهر تهران و در شرایطی که هنوز گیجی حاصل از انفجار روی سر شهر قرار داشت برخی محافل سیاسی خاص تلاش کردند تا با کشاندن پای دولتی که هنوز در پاستور استقرار پیدا نکرده با یک تیر دو نشان بزنند.

این محفل خاص و پیچیده این ادعا را مطرح کردند که قرار دادن یک جی.پی.اس در کت اسماعیل هنیه عامل شناسایی محل اسکان و پس از آن عملیات در تهران بوده است.

در بخش عجیب و مهم دیگری از این گزارش اهداف جعل آن مشخص‌شده و نوشته شده بود که به‌جز سران قوا، احدی از محل سکونت شهید هنیه خبر نداشت به‌جز آقای حاجی میرزایی رئیس دفتر رئیس‌جمهور که جهت هماهنگی‌های لازم امنیتی هویت فرد اسکان داده شده در محل جانبازان به وی اطلاع داده شد.

مشرق‌نیوز وابسته به اطلاعات سپاه پاسداران در ادامه نوشت: این پروژه با عنوان «بنی‌صدری» کردن دولت مدتی پس از پیروزی مسعود پزشکیان مطرح‌شده و هدف آن بود که رئیس‌جمهور جدید نتواند برف زمستانی در تهران را از نزدیک ببیند. در این طراحی عملیاتی خطرناک روی این نکته پافشاری شده بود که دولت قبل از استقرار باید از کار افتاده و با ایجاد شرایط بحرانی فضای سیاسی کشور متشنج شود.

البته سقوط دولت با بحران‌سازی و ایستادن روی نقطه شکست در انتخابات از جمله خطوط قرمز نظام است که رهبر معظم انقلاب روی آن حساسیت ویژه دارند. آقا مدتی قبل در دیدار با نمایندگان مجلس فرمودند که هم مجلس باید به دولت کمک کند و هم دولت باید به حساسیت‌های مجلس توجه کند.

بررسیها نشان می‌دهد که ایده «دولت ناتمام» در اتاق فکر وابسته به رژیم صهیونیستی طراحی شده و پس از آن در چند کانال موازی (شبکه منافقین‌، شبکه نفوذ داخلی و رسانه‌های بیگانه) دنبال شده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/03fe3bdb-d127-4e5b-b630-33b432c51fb0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات