728 x 90

بایکوت سراسری نمایش دجالگرانه «روز قدس» آخوندها

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران

نمایش دجالگرانه «روز قدس» رژیم آخوندی با بایکوت سراسری مردم ایران به یک شکست فضیحت بار برای این رژیم تبدیل شد. تلویزیونهای حکومتی به‌رغم همه صحنه پردازیها و تقلبات تصویری نتوانستند صحنه‌های انبوه یا نسبتاً انبوه از جمعیت نشان دهند.

مردمی که از سیاستهای تجاوزکارانه و دخالتهای جنگ‌افروزانه رژیم آخوندی در کشورهای منطقه در پوشش فریبکارانه حمایت از فلسطین به‌شدت منزجر هستند، رو‌در‌روی نظام آخوندی از حضور در خیابانها خودداری کردند و حتی برای انجام کارهای روزمره نیز به خیابانها نیامدند.

این بایکوت گسترده در حالی بود که سران رژیم و ماشین تبلیغاتی آن در روزها و هفته‌های اخیر بر اهمیت راهپیمایی روز قدس تأکید می‌کردند و مصرانه از مردم می‌خواستند در این مراسم شرکت کنند. کارگزاران حکومت با رایگان کردن اتوبوس و مترو در تهران و دیگر شهرها و راه‌انداختن اتوبوسهای مجانی و فرستادن پاسداران و بسیجیها و لباس‌شخصیها به‌طور ناموفقی تلاش کردند تا جمعیتی را در خیابانها به‌راه بیندازند. رژیم حتی در کشاندن خانواده‌های قربانیان و معلولان جنگ و دیگر کسانی که زندگیشان توسط ارگانهای حکومتی تأمین می‌شود نیز موفقیت نداشت.

در اکثر مسیرهای دهگانه اعلام شده برای تظاهرات در تهران و حتی مسیرهای اصلی مانند خیابان جمهوری جمعیت بسیار کمی به چشم می‌خورد. در میدان آزادی اکثر اتوبوسها خالی بود. در بسیاری از شهرها حتی قم که محل تمرکز بسیاری از ارگانهای حکومتی و بنیادگرایی است، خیابانها خالی از جمعیت بود.

در بسیاری از شهرها مانند اصفهان رشت، بوکان، اسلام‌آباد غرب؛ کاشان، سقز، نهاوند، شیراز، کرج، خبری از راهپیمایی نبود و افراد انگشت‌شماری در خیابانها به چشم می‌خوردند. تنها صدای شعارها از بلندگوهای حکومتی به گوش می‌رسید و کسی به شعارها پاسخ نمی‌داد.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۸خرداد ۱۳۹۷(۸ژوئن ۲۰۱۸)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e29f18c6-4527-44c7-b780-6f14d4087e1d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات