728 x 90

بالا‌گرفتن جنگ باندهای نظام با نزدیک شدن به موعد ثبت نام برای شعبده انتخاباتی

تحریم انتخابات
تحریم انتخابات

با نزدیک شدن ۱۰خرداد موعد ثبت نام برای شعبده انتخاباتی رژیم، جنگ گرگها بالا گرفته است.

پاسدار حسین شریعتمداری نماینده خامنه‌ای در کیهان راجع به ثبت نام احتمالی عناصر باند مغلوب نوشت: افراد رد صلاحیت شده را به‌عنوان نامزد ریاست‌جمهوری جا نزنید.

زیدآبادی مهره باند مغلوب نیز درباره جنگ‌وجدال در میان باند غالب نظام، گفت: شکاف بین اصول‌گرایان عریان و علنی شده و حتی صورت لفظی، لفظ خشن و ناپسندی به خود گرفته است.

سایت حکومتی فرارو نوشت: اصول‌گرایان در انتخابات اسفند حتی به گوشت و پوست خود رحم نکردند. دشمنان در کمین تفرقه هستند... چنین سیاستی برای زمانه‌ای که خلأ سیاسی ناشی از رویدادهای طبیعی یا حادثه‌های غیرمترقبه پدید آید، بسیار خطرناک است.

در همین حال، پزشکیان، عضو کنونی مجلس رژیم، یکی از رد صلاحیت شدگان که با دخالت خامنه‌ای توانست در نمایش انتخابات مجلس رژیم شرکت کند، آمادگی خود را برای این نمایش انتخاباتی اعلام کرد و گفت: آنچه دنبال آن هستم، افزایش مشارکت است.

مؤمنی یک کارشناس دیگر رژیم گفت: ادای انتخابات درآوردن نشانه مردم‌سالار بودن نیست. باید از کل واجدین شرایط درصد بالایی شرکت کنند وگرنه اسم آن مشارکت سیاسی مردم نیست.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b87cf0bd-8fea-4f09-884e-c278bf37667f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات