728 x 90

بالا گرفتن بحران درونی رژیم بر سر خیمه شب بازی انتخابات مجلس ارتجاع

خیمه شب بازی انتخابات مجلس ارتجاع
خیمه شب بازی انتخابات مجلس ارتجاع

شورای باند مغلوب رژیم به‌رغم حذف فله‌یی کاندیداهایش در نمایش انتخاباتی با تبعیت از کرنشهای ذلت‌بار آخوند محمد خاتمی و با تصریح به این‌که امکان رقابت میسر نیست، سرسپردگی و شرکت خود در شعبده بازی انتخابات ولایت فقیه را اعلام کرد. اما این امر به جای این‌که شکافی را در رژیم ببندد، باعث بحران و شقه در درون همین باند شده است.

 

یکی از مهره‌های باند مغلوب در خصوص همین شرکت می‌گوید: شرکت در انتخابات بی‌قید و شرط و کاملاً باز، یک نوع پفیوزی و بی‌احترامی به جامعه مدنی است. الآن هم معتقدم برخورد شورای نگهبان در این دوره نشان داد که شمشیر از رو بسته شده است.

 

مولاوردی، معاون سابق آخوند روحانی نیز گفت: شورای نگهبان در رد صلاحیتها دست و دل باز بوده و رایزنیها برای (رد صلاحیتها) حتی بالاتر از شورای نگهبان انجام شده است. حتی در این دوره کارگزاران و تمام استانداران نظام که یکی از آنها همین اواخر رئیس ستاد انتخابات وزارت کشور بوده را کنار زدند.

 

غلامرضا انصاری از کاندیداهای رد صلاحیت شده باند مغلو نیز درباره فضیحت دم زدن از اسلام در نظام پلید ولایت فقیه، گفت: سال‌ها در حساسترین دستگاهها مسئولیت برعهده‌ام بوده است اما امروز به‌دلیل عدام التزام به اسلام رد صلاحیت می‌شوم.

 

محمود صادقی یک کاندیدای دیگر رد صلاحیت شده، برای گدایی شرکت در نمایش انتخابات دست به دامن آخوند جلاد ابراهیم رئیسی شد و در نامه‌یی به او نوشت: با توجه به شناسایی و بازداشت بعضی از واسطه‌های تأیید صلاحیت داوطلبان، ضروریست که قوه قضاییه به این مسأله ورود کند.

 

از سوی دیگر، آخوند جنتی، دبیر شورای نگهبان ارتجاع، در واکنش به اعتراضات باند رقیب گفت: نباید با اظهارات ناصحیح، اعتماد به انتخابات را خدشه‌دار کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/14ac1f58-a9f6-4a50-bf0e-d8cfe3b21026"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات