728 x 90

بالا رفتن غلظت حضور نیروهای نظامی و سرکوبگر در شهرهای ایران

قرارگاه  کرونای ولایت
قرارگاه کرونای ولایت

به‌دنبال دستور خامنه‌ای به پاسدار باقری برای ایجاد قرارگاه سرکوب و جنایت و غارت تحت عنوان قرارگاه کرونا، گزارشها حاکی از بالا رفتن غلظت حضور نیروهای نظامی و سرکوبگر در شهرهای مختلف است.

یک گزارش از تبریز حاکی است که یکشنبه ۲۵ اسفند نیروهای ارتش تحت‌امر ولی‌فقیه در خیابانهای اصلی شهر مثل آبرسان که تظاهرات اعتراضی مردم تبریز هم معمولاً از آنجا شروع می‌شود مستقر شده‌اند. این نیروها با ماشینهای غیرنظامی در شهر رفت و آمد می‌کنند و با پخش شعارهایی از بلندگو، تلاش می‌کنند حضور خود در شهر را برای مردم عادی‌سازی کنند. شهروندان می‌گویند پاسداران قصد دارند فردا یا پس‌فردا، رزمایش گسترده‌یی در تبریز برگزار کنند.

 

برخی دیگر از تصاویر منتشر شده بر روی اینترنت نقل و انتقال نیروهای ضدشورش رژیم در جاده اصفهان-تهران، از اصفهان به سمت تهران را نشان می‌دهند.

 

روز جمعه گذشته پاسدار باقری سرکرده ستاد کل نیروهای مسلح رژیم در اولین اقدام خود، اعلام کرد روال خلوت کردن فروشگاهها و خیابان‌ها و جاده‌ها را در ۲۴ساعت سازماندهی خواهد کرد:

 

 

عبدالرحیم موسوی سرکرده ارتش تحت‌امر خلیفه ارتجاع طی حکمی از سرکردگان و نیروهای ارتشی خواستار آمادگی هر چه سریع‌تر برای اجرای طرح رزمایش دفاع بیولوژیک با اولویت شهرهای قم و رشت شده بود را اعلام کرد.

روز یکشنبه یک سرکرده ارتش رژیم در استان گلستان از برگزاری «رزمایش دفاع بیولوژیک»‌در استان گلستان خبر داده بود.

 

مقاومت ایران روز ۲۳ اسفند اعلام کرد: خامنه‌ای از فرط درماندگی با ناشیگری بسیار در توجیه مأموریت نیروهای مسلح رژیم برای مقابله با قیام به حربهٔ احتمال حمله بیولوژیکی متوسل شد و گفت: «این اقدام با توجه به قرائنی که احتمال ”حمله‌ٔ بیولوژیکی“ بودن این رویداد را مطرح کرده می‌تواند جنبه‌ٔ رزمایش دفاع بیولوژیک نیز داشته و بر اقتدار و توان ملّی بیفزاید».

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/846fcdca-ccf9-4a6f-9722-b1fd7d32ba09"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات