728 x 90

بازداشت دو تن از پسران معاون قضاییه جلادان در جنگ گرگها

ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه رژیم
ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه رژیم

در جریان جنگ گرگها بر سر دزدی و چپاول، فاش شد، دو تن از پسران آخوند محمد مصدق کهنموئی، معاون اول قضاییه جلادان در بازداشت به سر می‌برند.

ستایشی، سخنگوی قضاییهٔ جلادان روز سه‌شنبه چهارم شهریور با تأیید این خبر بدون اشاره به موضوع فساد مالی فرزندان معاون اول قضاییه جلادان گفت: پرونده‌یی تشکیل شده و هر زمانی که به‌لحاظ قانونی اجازه اطلاع‌رسانی داشتیم، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

سایت حکومتی اکو ایران در این باره نوشت: یک کانال تلگرامی خبر از بازداشت فرزندان محمد مصدق کهنموئی، معاون اول قوه قضاییه به‌دلیل فساد اقتصادی داد. پس از انتشار این خبر این کانال تلگرامی از دسترس خارج شد.

این منبع افزود: هر چند در ابتدا قوه قضاییه به انتشار خبر بازداشت فرزندان معاون اول این نهاد که محمدصادق و امیرحسین معرفی شدند واکنشی نشان نداد و سکوت کرد، اما محمدرضا یزدی، رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی دو روز پیش در یک برنامه تلویزیونی به‌صورت تلویحی به‌وجود پرونده قضایی برای «دو فرزند یک مقام ارشد قوه قضاییه» اشاره کرد و گفت: فرزندان این مقام مسئول «الان در بازداشت هستند» و عنوان اتهامی آنها «سوءاستفاده از موقعیت و فساد اقتصادی» بوده است (سایت حکومتی اکو ایران ۴مهر).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/847d373f-950b-48fc-8f53-07b6a2b2175e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات