728 x 90

بازداشت دلال رژیم ایران توسط اف.بی.آی

بازداشت دلال رژیم ایران توسط اف.بی.آی
بازداشت دلال رژیم ایران توسط اف.بی.آی

اف.بی.آی اعلام کرد یک دلال رژیم آخوندی را که اطلاعات محرمانه را از طریق برادرش به صنعت تسلیحات هسته‌ای رژیم ایران قاچاق می‌کرد، بازداشت کرده است.

به گزارش فاکس امین حسن زاده، مهندس شرکت یپسیلنیتی در میشیگان بود که به جرم دزدیدن اطلاعات محرمانه از کارفرمای خود و فرستادن آن به برادرش در ایران، که به صنعت سلاح هسته‌ای کشور وصل است، دستگیر شد.

گفته می‌شود این دلال رژیم ایران اسناد و اطلاعات محرمانه را از کارفرمای خود سرقت کرده و از طریق ایمیل به برادرش سینا حسن‌زاده در ایران ارسال کرده است.

برادر این دلال رژیم، سینا، با چندین شرکت وابسته به رژیم ایران که با گسترش سلاح های هسته‌ای ارتباط دارند همکاری داشته است.

در شکایت این شرکت آمده است، مسئولیتهای شغلی سینا حاکی از برنامه‌های نظامی است. مجتمع صنعتی بشیر نهادی است که به فعالیت‌های هسته‌ای حساس تکثیر و یا توسعه سلاحهای هسته‌ای رژیم ایران یا سیستم‌های حمل آنها کمک می‌کند.

شش روز پس از استخدام، حسن‌زاده شروع به ارسال اسناد و پروژه‌های محرمانه به حساب ایمیل برادرش در ایران کرده است. این اسناد شامل طرح اولیه، پروژه‌ها، شماتیک، یادداشتها، فایلهای فشرده و سایر اسناد و داده‌ها بوده است. این وقایع چندین بار دیگر بین سالهای ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۶ روی داده است.

حسن‌زاده هم‌چنین به کلاهبرداری و سوء‌استفاده از ویزا با پنهان کردن وابستگی نظامی خود در ایران از مقامها، خدمات شهروندی و اداره مهاجرت آمریکا متهم شده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c7896dde-d169-4405-9ac4-b4f9795233f0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات