728 x 90

بازتاب پیام خانم مریم رجوی در مورد سیاست جنایتکارانه به تعویق انداختن خرید واکسن توسط رژیم آخوندی

مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران
مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران

عرب نیوز ۷دی ۹۹: خانم مریم رجوی می‌گوید: به تعویق انداختن خرید واکسن توسط رژیم آخوندی یک سیاست جنایتکارانه علیه شهروندان ایرانی است. روحانی و خامنه‌ای «از خرید واکسن طفره می‌روند. آنها قول داده‌اند که واکسن داخلی تولید کنند. واکسن داخلی توسط ستاد اجرایی فرمان خمینی تولید می‌شود که "یکی از بنیادهای غارتگر و باجگیر خامنه‌ای" است. .

رجوی افزود: «حتی اگر نمونه آزمایشگاهی تأیید شده باشد، کارشناسان برآورد می‌کنند که مدت زمان زیادی طول می‌کشد تا عموم مردم به واکسن داخلی دسترسی پیدا کنند. ( عرب نیوز۷دی)

العربیه نیز گزارش کرد مریم رجوی می‌گوید: شکست خامنه‌ای و روحانی باعث جان باختن ۱۹۲هزار نفر در کرونا شده است. او رژیم ایران را متهم کرد که تلاش می‌کند از خرید واکسن کرونا طفره رفته و باعث کشتار بیشتر شود. رجوی نوشت: تعلل و وقت‌کشی خامنه‌ای و روحانی در خرید واکسن کرونا، ادامه سیاست جنایتکارانه‌ایست که از ابتدای شیوع کرونا باعث جان باختن ۱۹۲هزار تن از هموطنان‌مان شده است. این بازی کثیف باز هم قربانیان بیشتری در میان مردم محروم و ستمدیده به‌جای می‌گذارد. رژیم ایران ماه‌هاست با وعده ”واکسن داخلی“، توسط ستاد اجرایی فرمان خمینی از خرید واکسن طفره می‌رود. (سایت العربیه عربی ۷دی)

الدستور مصر، عکاظ عربستان، مدینه نیوز اردن، رادیو بین‌المللی صدای بیروت و شمار دیگری از رسانه‌های عربی با عناوینی نظیر «مریم رجوی می‌گوید: شکست خامنه‌ای و روحانی باعث جان باختن ۱۹۲هزار نفر در کرونا شده است» و «مریم رجوی رژیم ایران را به تأخیر در خرید واکسن کرونا متهم می‌کند» این خبر را منتشر کردند

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/202b09db-b9df-4d6d-a526-dce5a31e0b58"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات