728 x 90

بازتاب لغو مسابقه تیم الاتحاد عربستان به‌دلیل وجود مجسمه سردژخیم قاسم سلیمانی در رسانه خارجی

خبرگزاری فرانسه
خبرگزاری فرانسه

خبرگزاری فرانسه، دوشنبه ۱۰مهر در گزارشی از برگزار نشدن مسابقه تیم الاتحاد عربستان به‌دلیل وجود مجسمه سردژخیم قاسم سلیمانی نوشت: بازی باشگاه عربستان و ایران در میان درگیری بر سر مجسمه فرمانده کشته شده توقف خورد
مسابقه فوتبال بین تیم های عربستان و ایران دوشنبه شب ۱۰مهر در بحبوحه مجادله بر سر مجسمه قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه پاسداران لغو شد.
لیگ قهرمانان آسیا در بیانیه‌یی بدون اشاره به جزئیات، اعلام کرد که دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و الاتحاد که قرار بود در شهر اصفهان برگزار شود، به‌دلیل شرایط غیرمترقبه  لغو شد.
با این حال یکی از مقامات عربستانی الاتحاد گفت که پس از اعتراض مدیران باشگاه به مجسمه سلیمانی که در سال ۲۰۲۰ در حمله هواپیمای بدون سرنشین آمریکا کشته شد، اختلاف ایجاد شد.
این مقام مسئول گفت: مدیران باشگاه در مسیر زمین متوجه وجود یک مجسمه نیم تنه قاسم سلیمانی شدند در حالی‌که این یک صرفاً بازی فوتبال است و وجود (مجسمه نیم تنه) موضوعیتی نداشته است. 
ما از آنها خواستیم قبل از رفتن برای گرم کردن قبل از بازی آن را حذف کنند ولی رژیم ایران آن را حذف نکرد. تیم به رختکن برگشت.
این مقام گفت که دو طرف سپس با نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار کردند تا مشخص شود که آیا این بازی تغییر خواهد کرد یا خیر.
 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a5257ae0-48e6-4b09-8b5d-f99039e5f373"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات