728 x 90

بازتاب بین‌المللی گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس

گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس
گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس

همایش ایرانیان در پاریس با مریم رجوی - صد هزار نفر در گردهمایی اپوزیسیون در پاریس

واشینگتن تایمز با عنوان صدای اپوزیسیون ایران در پاریس شنیده شد نوشت:

صد هزار تن در گردهمآیی بین‌المللی ایران آزاد در روز شنبه در پاریس شرکت کردند. مریم رجوی، جمعیت را مخاطب قرار داد تا استراتژی آینده جنبش اپوزیسیون برای تحقق آزادی در ایران را برجسته کند...

نیوت گینگریچ، گفت: هدف ما آغاز مجدد مذاکرات نیست، ما ایرانی نیاز داریم که به حقوق تمامی افراد احترام می‌گذارد. رژیم ایران از هر زمان دیگر ضعیف‌تر است.

شهردار رودی جولیانی اعلام کرد، "دوران استمالت تمام شده"...صحنه برای سقوط ملاها آماده شده است.

 

گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس - نیویورک تایمز

گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس - نیویورک تایمز

 

همایش ایرانیان در پاریس با مریم رجوی - جولیانی: پایان حاکمان ایران نزدیک است

نیویورک تایمز: رودی جولیانی متحد نزدیک رئیس‌جمهور آمریکا دونالد ترامپ در گردهمایی اپوزیسیون ایران در پاریس گفت: پایان حاکمان ایران نزدیک است.

جولیانی با اشاره به تظاهرات اخیر در ایران گفت، "ما حالا به‌طور واقع‌گرایانه‌ای می‌توانیم شاهد پایان رژیم در ایران باشیم".

۳روز تظاهرات در اعتراض به وضعیت اقتصادی در اوایل این هفته در ایران از جمله در تهران پایتخت است، امیدهای شرکت‌ کنندگان ایرانی را که خواستار تغییر رژیم هستند دامن زد.

واشینگتن پست نیز همین خبر را درج کرد.

 

همایش ایرانیان در پاریس با مریم رجوی - متحدان ترامپ برای تغییر رژیم ایران فشار می‌آورند

خبرگزاری فرانسه ۹تیر۹۷:‌ رودی جولیانی در گردهمایی که توسط اپوزیسیون در تبعید سازماندهی شده بود سخنرانی کرد..

نیوت گینگریچ و رودی جولیانی روز شنبه مصرانه خواهان تغییر رژیم در ایران شدند و گفتند بعد از این‌که رژیم ایران با موجی از اعتصابات و تظاهراتها روبه‌رو شده چشم‌انداز تغییر آن نزدیکتر از همیشه است.

نیوت گینگریچ به گردهمایی ایران آزاد گفت: «تنها راه امنیت در منطقه جایگزینی این دیکتاتوری با یک دموکراسی است که باید هدف ما باشد».

 

همایش ایرانیان در پاریس با مریم رجوی - آلترناتیو سازمانیافته مجاهدین خلق ایران

آژانس عکس خبرگزاری فرانسه: ‌مریم رجوی به حامیانش سلام می‌دهد در حالی که به گردهمایی ایران آزاد ۲۰۱۸ آلترناتیو سازمانیافته مجاهدین خلق ایران در ویلپنت وارد می‌شود.

مریم رجوی در گردهمایی ایران آزاد ۲۰۱۸، آلترناتیو سازمانیافته مجاهدین خلق ایران، بر نماد جان‌باختگان راه آزادی گل گذاری می‌کند.

 

همایش ایرانیان در پاریس با مریم رجوی - خبرگزاری رویتر: ‌مریم رجوی در گردهمایی اپوزیسیون در ویلپنت پاریس در ۳۰ژوئن۲۰۱۸ حضور یافت و سخنرانی کرد.

 

همایش ایرانیان در پاریس با مریم رجوی - تلویزیونهای اورینت و العربیه و اسکای نیوز و الحره و العربیه الحدث بخشهایی از گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس و سخنرانی خانم مریم رجوی را برای میلیونها بیننده خود در کشورهای عربی به‌طور زنده پخش کردند.

 

همایش ایرانیان در پاریس با مریم رجوی - تهران شورشی‌ترین شهر جهان

العربیه الحدث ۹تیر۹۷: مریم رجوی در سخنرانی گردهمایی اپوزیسیون در پاریس گفت: تهران به شورشی‌ترین شهر جهان تبدیل شده و سرنگونی این رژیم امری محتوم است. شعارهای قیام‌کنندگان منعکس‌کننده فضای ایرانیان و شور و عشق آنها برای آزادی است. من به‌عنوان نماینده مقاومتی به اینجا آمده‌ام که تمامی دارایی‌اش را برای یاری رساندن به مردم ایران و آزادی آنها فدا کرده است

ای قیام‌کنندگان به اینجا آمده‌ام که بگویم سرنگونی این رژیم امری محتوم است و پیروزی نزدیک است و ایران آزاد خواهد شد.

رجوی گفت قیام ماه دسامبر گذشته بیانگر نشانه‌های تغییر و نزدیکی سرنگونی رژیم در ایران است...

 

همایش ایرانیان در پاریس مریم رجوی برنامه جایگزین دموکراتیک ایران را اعلام کرد

اسکای نیوز ۹تیر: اپوزیسیون ایران در پاریس گردهمایی سالانه‌اش را با مشارکت شخصیتهای آمریکایی، اروپایی و عرب و مخالفان ایرانی که از گوشه و کنار جهان جمع شده بودند برگزار کرد.

این گردهمایی برای سه روز ادامه خواهد داشت و طی این سه روز سمینارهایی نیز برای گفتگو بر سر دخالتهای رژیم ایران در امور کشورهای همجوار و بی‌ثبات کردن منطقه برگزار خواهد شد.

گزارشگر اسکای نیوز در ارتباط با این گردهمایی از ویلپنت گفت: مریم رجوی برنامه‌های جایگزین دموکراتیک ایران را در این سالن که در آن دهها هزار تن از مخالفان ایرانی تجمع کرده‌اند تشریح خواهد کرد. علاوه بر مخالفان ایرانی ملیتهای دیگری که با این مقاومت هم‌پیمان هستند و هدف آنها سرنگونی رژیم ایران است در این سالن گردهم آمده‌اند.

از برجسته‌ترین موضوعاتی که مریم رجوی در مورد آنها صحبت کرد این بود که به داخل ایران وعده دموکراسی و چند حزبی، جدایی دین از دولت را داد و به خارج نیز وعده داد که برنامه اتمی متوقف شود و با کشورهای همسایه ایران روابط حسن همجواری وجود داشته باشد...

 

همایش ایرانیان در پاریس با مریم رجوی  

روزنامه الدستور مصر: رجوی برای سرنگونی رژیم ایران فراخوان داد: چرخه تغییر به کار افتاده است

 

مریم رجوی

 

مریم رجوی رهبر اپوزسیون ایران در گردهمایی عمومی سالیانه مقاومت ایران برای حسابرسی از رژیم ایران و حمایت از قیام مردم ایران برای سرنگونی رژیم ولایت فقیه فراخوان داد و در جریان این گردهمایی گفت: «این هفته تهران قیام کرد و دیکتاتوری مذهبی حاکم بر ایران را لرزاند و اکثر شهرهای ایران ملتهب است».

رجوی افزود: «قیام تهران ثابت کرد که چرخه تغییر در ایران شروع به حرکت کرده است و هیچ چیزی نمی‌تواند اراده مردم ایران برای دستیابی به آزادی را متوقف کند و رژیم توانایی ممانعت  از گسترش قیامی که ۶ماه قبل آغاز شد را ندارد و سازمان مجاهدین خلق در قیام مداوم مردم در تمامی کشور مشارکت دارد».

رئیس جمهور شورای ملی مقاومت ایران تاکید کرد که مردم ایران مصمم به سرنگونی این رژیم با تمامی جناحهایش و برقراری یک جمهوری بر اساس چند حزبی و رأی مردم و جدایی دین از دولت هستند.

رجوی همچنین پیامی به ایرانیان فرستاد و در آن اعلام کرد که  تغییر رژیم بیش از هر زمان دیگری در دسترس است و آینده روشن بدون اعدام و شکنجه و تبعیض و سرکوب در افق می‌درخشد.

رئیس جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران در همین حال از جامعه بین المللی خواست که مبارزه مردم و مقاومت ایران برای پایان دادن به دیکتاتوری مذهبی را به رسمیت شناخته و از ایرانیان برای سرنگونی این رژیم به منظور جلوگیری از خطرات برنامه هسته ای, موشکی و تروریستی رژیم ایران و دخالتهایش در منطقه حمایت کنند.

 رجوی به خاطر نقض حقوق بشر توسط رژیم ایران برای حسابرسی از  آن از طریق اعمال تحریمها فراخوان داد و همچنین خواستار اعمال تحریمهای نفتی و مالی همه جانبه و توقف تجارت با وابستگان سپاه پاسداران و یا موسسات وابسته به خامنه ای گردید. او خواهان مشروط کردن روابط با ایران به متوقف کردن سرکوب مردم ایران و پایان دادن به صدور تروریسم و دخالت در کشورهای منطقه شد.

 

 

 

همایش ایرانیان در پاریس با مریم رجوی - 

 العربیه: بیش از ۱۰۰ هزار مخالف خواهان سرنگونی رژیم آخوندی شدند

عکس العربیه از گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس

همایش سالانه مقاومت ایران با حضور شخصیتهای سیاسی آمریکایی، اروپایی و عرب شروع به‌کار کرد . مریم رجوی رئیس اپوزیسیون ایران خواهان حسابرسی از رژیم ایران وحمایت از قیام مردمی به منظور سرنگونی رژیم ولایت فقیه شد .

 مریم رجوی رئیس شورای ملی مقاومت ایران خواهان حسابرسی از رژیم ایران  و حمایت از قیام مردمی برای سرنگونی از رژیم ولایت فقیه شد

او در تجمعی در پاریس گفت قیام تهران  اثبات کرد که چرخهای تغییر مردم ایران شروع به حرکت کرده و چیزی  نمی تواند آنرا متوقف کند .

مریم رجوی: «ولایت فقیه مشروعیت ندارد و این رژیم در  تمامیتش ورشکسته شده  و سپاه پاسداران مضمحل می شود».

شخصیتهای سیاسی آمریکایی خواهان کمک به مردم به پا خاسته ایران شدند. 

نیوث گینگریچ: «برای ایران  هیچ چیزی بهتر  از  بهار ایران و بر پایی یک حکومت آزاد و خلاص شدن از آخوندها و سپاه پاسداران و متوقف کردن سرکوب مردم نیست. باید فرصت های اقتصادی برای مردم ایجاد کرد تا اموالشان به خودشان برگردد، نه علیه آنها»..

 شخصیتهای اروپایی خواهان حمایت از جوانان به‌پا خاسته ایرانی و بیرون رفتن شرکت های اروپایی از ایران  شدند.

 استراون استیونسون در این همایش گفت: «پیام اصلی  این است که اروپا  باید بیدار شود، چرا که زمان  آرامشی که اوباما ایجاد کرده بود تمام شده.  می بایست از اپوزیسیون ایران حمایت کرد  چرا که دوران آخوندهای ایران به پایان رسیده  و در آینده کسانی در ایران حاکمیت خواهند کرد که هر روز با شجاعت تظاهرات می کنند» .

 همچنین شخصیت های عربی با اپوزیسیون ایران اعلام همبستگی کردند  و خواهان  مقابله با شبه نظامیان ایرانی شدند که امنیت کشورهای عرب را مختل می کنند

 صالح قلاب وزیر تبلیغات سابق اردن: «سال آینده انشاء الله این همایش در تهران خواهد بود».

 مردم ایران از همایش پاریس دلگرم هستند و قیام را تا دست‌یابی به آزادی  ادامه خواهند داد.

نقشه مسیر اپوزیسیون ایران این است که  به مدت شش ماه  دولت موقت تشکیل دهد  و مسؤل خواهد بود تا از طریق انتخابات آزاد، مجلس مؤسسان تشکیل دهد  و نیز از قیام جوانان ایرانی حمایت کند.

 

همایش ایرانیان در پاریس با مریم رجوی - انعکاس الحدث از گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس:

مریم رجوی رهبر جنبش مقاومت ایران در سخنرانی همایش سالانه مقاومت در پاریس گفت تهران به شورشی‌ترین شهر جهان تبدیل شده و سرنگونی این رژیم امری محتوم است.

مریم رجوی: «امروز شهر تهران به شورشی‌ترین شهر جهان تبدیل شده است. شعارهای قیام‌کنندگان منعکس‌کننده فضای ایرانیان و شور و عشق آنها برای آزادی است. من به‌عنوان نماینده مقاومتی به اینجا آمده‌ام که تمامی دارایی‌اش را برای یاری رساندن به مردم ایران و آزادی آنها فدا کرده است.

ای قیام‌کنندگان به اینجا آمده‌ام که بگویم سرنگونی این رژیم امری محتوم است و پیروزی نزدیک است و ایران آزاد خواهد شد».

رجوی گفت: « قیام ماه دسامبر گذشته بیانگر نشانه‌های تغییر و نزدیکی سرنگونی رژیم در ایران است... ».

 

همایش ایرانیان در پاریس با مریم رجوی - گزارش ارم نیوز از گردهمایی بزرگ ایرانیان در ویلپنت پاریس

فراخوان اپوزیسیون ایران به سرنگونی رژیم ایران  و حسابرسی از آن  بخاطر نقض حقوق بشر

 مریم رجوی تقول إن تغییر النظام فی متناول الید أکثر من أی وقت آخر

مریم رجوی تقول إن تغییر النظام فی متناول الید أکثر من أی وقت آخر

مریم رجوی رئیس شورای ملی مقاومت ایران روز شنبه به حسابرسی از رژیم ایران و حمایت از قیام مردمی برای سرنگونی رژیم ولایت فقیه فراخوان داد

 این فراخوان در کنفرانس مطبوعاتی  او در حاشیه همایش سالانه شورای ملی مقاومت ایران به رهبری  سازمان مجاهدین خلق در پاریس پایتخت فرانسه داده شد.

 رجوی گفت این هفته تهران قیام کرد و دیکتاتوری دینی حاکم بر ایران را لرزاند  و قیام تهران اثبات کرد که  چرخهای تغییر شروع به حرکت کرده اند و هیچ عاملی نمی تواند خلقی که  عزم آزادی کرده را متوقف کند

 او  در پیام به مردم ایران  گفت که تغییر رژیم بیش از هر زمان دیگری  در دسترس است  و آینده ای بدون اعدام و شکنجه و سرکوب و تبعیض در چشم انداز است

 او گفت رژیم قادر نیست که مانع ادامه و گسترش قیامی شود که از شش ماه پیش شروع شده است . او اشاره کرد که قیام مردم ایران به پیش می رود توسط کانونهای شورشی که سازمان مجاهدین خلق ایران در سراسر کشور ایجاد کرده به پیش می رود .

رئیس شورای ملی مقاومت ایران تاکید کرد که مردم ایران عزم کرده اند تا این رژیم را با تمام جناحهایش سرنگون کنند و یک جمهوری بر پایه پلورالیزم  و آرای مردم و جدایی دین از دولت ایجاد کنند

 

همایش ایرانیان در پاریس با مریم رجوی - گزارش العربیه از گردهمایی بزرگ ایرانیان در ویلپنت پاریس

نقشه مسیر مجاهدین خلق برای سرنگونی رژیم ایران چیست  

گزارش العربیه از گردهمایی بزرگ ایرانیان در ویلپنت پاریس

گزارش العربیه از گردهمایی بزرگ ایرانیان در ویلپنت پاریس

 

روز شنبه سی ام ژوئن  همایش سالانه شورای ملی مقاومت ایران با شرکت  هیأتهایی از شخصیتهای سیاسی از کشورهای مختلف به همراه گروههای بزرگی از مخالفان ایرانی شروع شد . بسیاری از هواداران مقاومت ایران که از کشورهای مختلف آمده بودند و با العربیه گفتگو کردند بر این باور بودند رژیم ایران سرنگون خواهد شد

 دکتر سنابرق زاهدی مسئول کمیسیون قضایی شورای ملی مقاومت ایران در حاشیه همایش سالانه مقاومت ایران در پاریس در مصاحبه با العربیه نت گفت:  سازمان مجاهدین خلق نقشه مسیر سرنگون کردن رژیم ایران را در اختیار دارد و این نقشه مسیر گسترش کانون های شورشی در سراسر ایران و تشکیل شوراهای مقاومت در داخل ایران است .

 

حالت انفجار

سنابرق زاهدی گفت همایش امسال سه وجه تمایز دارد . یکی اینکه قیام مردم ایران  از ۲۷ دسامبر سال ۲۰۱۷  شروع شد و  بدون اینکه رژیم بتواند آنرا نابود یا خاموش کند در اشکال مختلف ادامه دارد. جامعه ایران به دلیل سرکوب و شرایط وخامت بار اقتصادی در شرایط انفجاری بسر می برد و مردم ایران فهمیده اند که رژیم ولایت فقیه منبع و دلیل اصلی تمامی مشکلات اقتصادی و اجتماعی و زیست محیطی و انسانی و فرهنگی و اخلاقی است که از آن رنج می برند .

 

 

همایش ایرانیان در پاریس با مریم رجوی - خبرگزاری تصویری رویتر, ۳۰ ژوئن۲۰۱۸ – ویلپنت فرانسه

مریم رجوی رئیس  جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران(ان.سی.آر.آی) طی گردهمایی شان در ویلپنت در حومه پاریس در ۳۰ژوئن۲۰۱۸ سخنرانی می کند.

 

خبرگزاری تصویری رویتر، ۳۰ژوئن۲۰۱۸ – ویلپنت فرانسه

خبرگزاری تصویری رویتر، ۳۰ژوئن۲۰۱۸ – ویلپنت فرانسه

 

خبرگزاری تصویری رویتر، ۳۰ژوئن۲۰۱۸ – ویلپنت فرانسه

خبرگزاری تصویری رویتر، ۳۰ژوئن۲۰۱۸ – ویلپنت فرانسه

همایش ایرانیان در پاریس با مریم رجوی - گزارش خبرگزاری رویتر از گردهمایی....

خبرگزاری رویتر، ۳۰ ژوئن۲۰۱۸ – ویلپنت فرانسه – حامیان مریم رجوی رئیس جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران(ان.سی.آر.آی) در یک گردهمایی در ویلپنت در حومه پاریس.

 

انعکاس خبرگزاری رویتر از گردهمایی بزرگ ایرانیان در ویلپنت پاریس

انعکاس خبرگزاری رویتر از گردهمایی بزرگ ایرانیان در ویلپنت پاریس

 

 

   سی ام ژوئن ۲۰۱۸شرکت هواداران مریم رجوی رئیس جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران  در همایش ویلپنت در پاریس، فرانسه

 

انعکاس خبرگزاری رویتر از گردهمایی بزرگ ایرانیان در ویلپنت پاریس

انعکاس خبرگزاری رویتر از گردهمایی بزرگ ایرانیان در ویلپنت پاریس

 

 

انعکاس خبرگزاری رویتر از گردهمایی بزرگ ایرانیان در ویلپنت پاریس

انعکاس خبرگزاری رویتر از گردهمایی بزرگ ایرانیان در ویلپنت پاریس

 

همایش ایرانیان در پاریس با مریم رجوی - اسکای نیوز ۹تیر

امروز اپوزیسیون ایران در پاریس همایش سالانه‌اش را با مشارکت شخصیتهای آمریکایی، اروپایی و عرب و مخالفان ایرانی که از گوشه و کنار جهان جمع شده بودند برگزار کرد.

این همایش برای سه روز ادامه خواهد داشت و طی این سه روز سمینارهایی نیز برای گفتگو بر سر دخالتهای رژیم ایران در امور کشورهای همجوار و بی‌ثبات کردن منطقه برگزار خواهد شد.

گزارشگر اسکای نیوز در ارتباط با این همایش از ویلپنت گفت: مریم رجوی برنامه‌های جایگزین دموکراتیک ایران را در این سالن که در آن دهها هزار تن از مخالفان ایرانی تجمع کرده‌اند تشریح خواهد کرد. علاوه بر مخالفان ایرانی ملیتهای دیگری که با این مقاومت هم‌پیمان هستند و هدف آنها سرنگونی رژیم ایران است در این سالن گردهم آمده‌اند.

از برجسته‌ترین موضوعاتی که مریم رجوی در مورد آنها صحبت کرد این بود که به داخل ایران وعده دموکراسی و چند حزبی، جدایی دین از دولت را داد و به خارج نیز وعده داد که برنامه اتمی متوقف شود و با کشورهای همسایه ایران روابط حسن همجواری وجود داشته باشد...

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/479adad2-9571-4326-98b4-decbdd2598bb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات