728 x 90

بازاریان تهران و کرمانشاه و دانشجویان و فارغ‌التحصیلان از اعتصاب رانندگان حمایت کردند

استان فارس - اعتصاب سراسری کامیونداران ـ آرشیو
استان فارس - اعتصاب سراسری کامیونداران ـ آرشیو

در دومین هفته اعتصاب رانندگان کامیون در تمامی استانهای کشور حمایت اقشار مختلف از آنها ادامه دارد.

 

حمایت جمعی از کسبه و بازاریان تهران از اعتصاب کامیونداران

بیانیه جمعی از کسبه و بازاریان تهران در حمایت از اعتصاب سراسری کامیون‌داران و رانندگان سراسر کشور. با سلام درود بر مجاهدین و مبارزین جان برکف و همچنین اعتصاب‌کنندگان رانندگان و کامیون‌داران سراسر کشور. امروز متأسفانه رژیم منفور آخوندی آن‌چنان اقتصاد کشور را به لجن و ورشکسته کرده(اختلاس -دزدی-چپاول--سرکوب مردم بی‌دفاع که اینها همه از وجود منفور و منحوس رژیم پلید آخوندیست)اقتصاد کشور امروز اقتصادی فلج و رو به موت تبدیل شده که گواه آن افزایش روزافزون قیمت اجناس و اقلام ضروری و غیر ضروری است که این وضعیت اسفناک تحمل همگان را به‌سر آورده و شاهد اعتصابات و اعتراضات در بازارها و بازاریان-کامیونداران-رانندگان-شرکت ها هستیم که به یاری خدا این اعتصابات تبدیل به اعتراضات و قیام سراسری و در نهایت به زانو درآوردن رژیم پلید و غاصب آخوندی خواهد شد. ما جمعی از کسبه و بازاریان تهران از اعتصابات کامیون‌داران و رانندگان سراسر کشور حمایت همه‌ جانبه نموده و اعلام می‌کنیم که همه باهم و دست در دست هم دهیم (بازاریان-کسبه-رانندگان-تولید کنندگان-همه و همه دست بر دست هم دهیم به مهر، رژیم پلید چپاول گر آخوندی را به زانو در آوریم با اعتصابات سراسری و همگانی. اعتصاب اعتصاب اعتصاب.

درود بر مجاهدین خلق.

مرگ بر خامنه‌ای دجال غارتگر.

زنده باد ارتش آزادیبخش ملی ایران. مهر ۹۶.

اشرف ۹۵۰

 

حمایت جمعی از کسبه و بازاریان کرمانشاه از اعتصاب کامیونداران

با درود فراوان به تمام ایرانیان آزاده و وطن پرست

بدینوسیله ما جمعی از بازاریان و کسبه کرمانشاه اعلام می‌کنیم که اعتصاب و اعتراض کامیون‌داران کشور کاملا بر حق بوده و ما بازاریان و کسبه شهر کرمانشاه پشتیبانی و حمایت خود را از این اعتصاب و اعتراض اعلام میداریم.

در این زمان و شرایط که رژیم دژخیم واپسگرای آخوندی، عزم خود را جزم کرده که کشور را به ورطه نابودی بکشاند، وظیفه هر ایرانی آزاده و وطن پرست، حمایت و پشتیانی از این اعتراض و اعتصاب می‌باشد و در این مرحله از زمان است که بر اساس عمل ما، آیندگان در مورد ما به آزادگی، شجاعت و یا زبونی و پستی یاد می‌کنند.

اینک زمان حمایت سازی است برای آزادی وطن.

ما وظیفه خود می‌دانیم که تا آخرین نفس و آخرین قطره خون خود را در راه آزادی وطن فدا کنیم و هر کوتاهی و یا پس کشیدن، نشانه قبول کردن اسارت و بردگی است.

ما تا آخرین لحظه تا به ثمر رسیدن نهال آزادی و نابودی کامل رژیم خونخوار و پست آخوندی، ایستاده‌ایم و از کامیون‌داران زحمتکش و دلیرمان که در مقابل این ستم و بیداد دست به اعتصاب زده‌اند، حمایت و پشتیانی کامل می‌کنیم.

به امید روزی که دست در دست هم، ریشه ظلم و تباهی را بخشکانیم.

 

حمایت دانشجویان دانشگاه بوشهر از اعتصاب رانندگان کامیون

اعتصاب نه تنها مدرسه انقلاب است بلکه سلاحیست کارآمد و ضروی.

در شرایطی که رژیم ضدبشری ولایت فقیه در سراشیبی سقوط در خیابان با گلوله و باتوم به جنگ معترضان می‌رود در مقابل اعتصاب عملاً خلع‌سلاح و تسلیم می‌شود آن‌چنان که در اعتصابات اخیر کامیون‌داران چرخه حمل نقل به کلی فلج شد و تشنجات فراوانی را نیز با خود به همراه داشت. نقش اعتصاب در تمام انقلابهای مطرح دنیا قابل انکار نیست از این رو از تمامی ملت شریف ایران خواهشمندیم با جدیدت به اعتصاب کامیون‌داران بپیوندید، همینطور از سازمان مجاهدین خلق ایران تقاضا داریم شکل ادوار گذشته به وظیفه انقلابی و بشر دوستانه خود پایبند از اعتصاب کامیون‌داران حمایت و ما را در راستای سرنگونی رژیم منحوس آخوندی حمایت کند.

پاینده باد ایران

زنده باد سازمان مجاهدین خلق ایران

جمعی از دانشجویان دانشگاه بوشهر مهر ۹۷

 

حمایت جمعی از فارغ‌التحصیلان استان کهگیلویه و بویراحمد از اعتصاب کامیونداران

جمعی از فارغ‌التحصیلان استان کهگیلویه و بویراحمد از اعتصاب کامیون‌داران حمایت و اعلام کردند: گرانی روزافزون، قطعات یدکی، پایین بودن کرایه‌ها و سایر اخاذیها جان کامیون‌داران کشور مان را به لبشان رسانده است. پافشاری و ایستادگی آنها برای تحقق خواسته‌هایشان الگویی است برای همه مردم ایران. ما جمعی از فارغ‌التحصیلان استان کهکیلویه و بویر احمد حمایت قاطع خود را از این کامیون‌داران عزیز اعلام می‌کنیم.

 

حمایت جوانان جویای کار در خوزستان از اعتصاب رانندگان کامیون

قبل از هر چیز از تک‌تک ایرانیان عاجزانه می‌خواهم که به اعتصاب کامیون‌داران ملحق و آنها را در راستای اهداف والایشان یاری کنند.

همانگونه که می‌دانید هر انقلابی و مبارزی هر کسی که انسان را می‌شناسد و برای انسان نیز می‌جنگد در روند مبارزه علیه دیکتاتور یا سیستم جلاد نیم نگاهی به اعتصاب دارد و اعتصاب را برگ برنده خود می‌داند آنهم به شرط سازماندهی کردن اعتصابات.

صرف اعتصاب و حمایت از آن ما را شاید به مقصود و هدف نزدیک کند ولی بدون رهبری و سازماندهی نتیجه انقلابی به همراه نخواهد داشت و با چند رفرم آبکی اعتصاب منحل آن‌چنان که در اعتصابات اخیر این این داستان وضوح تکرار گردید.

حالا سؤالات مهم این است که اعتصاب تا کی؟؟؟

سرانجام اعتصاب بدون تشکل و سازمان به کجا کشیده خواهد شد؟؟؟

کارگر اعتصاب کننده در زمان اعتصاب برای امرار معاش یک سری نیازهای اولیه دارد این مایحتاج چگونه باید فراهم شود؟؟؟

رشد و تکثیر اعتصاب با چند بیاینه ممکن نیست برای رشد اعتصاب باید چه تدابیری اندیشید؟؟؟؟

پاسخ دادن به سؤالات فوق قابل گنجاندن در یک یا چند صفحه نیست پس این بنده حقیر مجدد از ملت شریف ایران تقاضا دارم بعد از حمایت خود نسبت به اعتصاب کامیون‌داران به متون سازمان مجاهدین خلق ایران مراجعه نموده برای رفع مشکل و داشتن استراتژی در قبال اعتصابات جاری و از سازمان مجاهدین خلق ایران عاجزانه خواهشمندیم که در این جنیش ملت شریف ایران را یاری کنند.

سربلند ایران

درود بر مجاهدین خلق ایران

مرگ برا اصل ولایت فقیه

جمعی از جوانان بیکار استان خوزستان مهر ۹۷

 

بیشتر بخوانید

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fd2b0a09-a270-4e9c-ac8d-a333ccc6f7e6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات