728 x 90

نشنال امارات: ایران در حالی‌که منطقه به تهدید فزاینده پاسخ می‌دهد، به‌طور چشمگیری نسبت به مذاکرات هسته‌یی سرکشی می‌کند

رافائل گروسی، دبیرکل آژانس
رافائل گروسی، دبیرکل آژانس

به گزارش سایت نشنال امارات سه‌شنبه ۲۴خرداد به‌رغم نگرانی‌های فزاینده مبنی بر پنهان‌کردن برخی تأسیسات هسته‌یی در ایران، این کشور هم زمان با افزایش برنامه غنی‌سازی خود، به‌طور فزاینده‌یی موضع سختگیرانه‌ای در برابر ناظر هسته‌یی سازمان ملل و آمریکا اتخاذ می‌کند.

اظهارات مقامات ارشد رژیم ایران در روز دوشنبه به موضع آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، نشان‌دهنده شکاف فزاینده بین طرفین با وجود ماه‌ها مذاکره بر سر بازگشت به توافق ۲۰۱۵ با قدرتهای جهانی برای محدود کردن غنی‌سازی هسته‌یی است.

رافائل گروسی، دبیرکل آژانس، در آغاز نشست پنج‌ روزه شورای حکام خطاب به مقامات رژیم ایران گفته بود که تهران چاره‌ای ندارد جز این که به سوالات آژانس پاسخ قانع‌کننده‌ای بدهد.

اپوزیسیون ایران و فعالان حقوق‌بشر در حالی‌که مردم برای مقابله با بحران مالی تلاش می‌کنند، تهران را به فساد، سوء‌مدیریت پول عمومی و استفاده از بودجه دولتی برای حمایت مالی از گروه‌های مسلح نیابتی در سراسر منطقه در زمانی که مردم با یک بحران مالی دست به گریبان هستند، متهم کردند.

مردم ایران با تورم فزاینده و سقوط ارزش ارز ملی مواجه هستند. بر اساس گزارش بانک جهانی، اعتراضاتی علیه افزایش قیمت سوخت و افزایش بیکاری صورت گرفته است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fa00d8fb-f227-4531-84a1-aa23df46a63d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات