728 x 90

تظاهرات مردم و دانشجویان در تهران با شعارهای مرگ بر دیکتاتور، سپاهی حیا کن مملکتو رها کن

شورای ملی مقاومت
شورای ملی مقاومت

بعدازظهر امروز گروه کثیری از مردم تهران و دانشجویان دانشگاههای تهران، صنعتی شریف، امیرکبیر و علامه در اعتراض به سرنگونی هواپیمای اوکراینی توسط سپاه پاسداران، دست به تجمع زده و شعارهای «مرگ بر دیکتاتور»، «مرگ بر این حکومت آدم کش»، «به ما نگو فتنه‌گر، فتنه تویی، ستمگر»، «مرگ بر این ولایت، این همه سال جنایت»، «کشته ندادیم که سازش کنیم، رهبرقاتل را ستایش کنیم»، «خامنه‌ای حیا کن، مملکتو رها کن»، «سپاهی حیا کن، مملکتو رها کن» و «نترسید، نترسید، ما همه با هم هستیم». آنها با شعار «فرمانده کل قوا، استعفا استعفا» خواستار سرنگونی خامنه‌ای شدند. نیروهای سرکوبگر به معترضان یورش بردند و در برخی نقاط به شلیک گاز اشک‌آور پرداختند.

 

خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران، به دانشجویان و مردم بپا خاسته در تهران درود فرستاد و عموم مردم و جوانان را به حمایت و همبستگی با بستگان قربانیان این جنایت هولناک رژیم آخوندی فراخواند و از جامعه بین‌المللی خواهان محاکمه و مجازات مسئولان این جنایت شد. مقصر اصلی خامنه‌ای فرمانده کل قوا، روحانی رئیس‌جمهور و سرکردگان سپاه پاسداران است.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۱دی ۱۳۹۸(۱۱ژانویه ۲۰۲۰)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/356cba49-3159-45a6-8327-331d1bf2d1bb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات