728 x 90

اکسپرس: خامنه‌ای دستور حمله موشکی به تأسیسات نفتی عربستان را صادر کرده است

عكس ماهواره ای از مراكز نيروی دريايی سپاه در جزيره قشم
عكس ماهواره ای از مراكز نيروی دريايی سپاه در جزيره قشم

اکسپرس در گزارشی از کنفرانس مطبوعاتی مقاومت ایران در واشنگتن نوشت: شورای ملی مقاومت ایران اعلام کرد اطلاعاتی از درون رژیم به‌دست آورده، است که نقش رژیم ایران در حمله به تأسیسات نفتی عربستان را ثابت می‌کند.

طبق این گزارش خامنه‌ای «مستقیماً فرمان انجام این عملیات را صادر کرده است».

 

شاهین قبادی گفت: «حمله همزمانی که به‌وسیله موشک و پهپاد در روز شنبه ۲۳شهریور از داخل خاک ایران به تأسیسات نفتی عربستان صورت گرفت، یک عمل جنگی آشکار بود که خامنه‌ای، روحانی، ظریف و دیگر سران این رژیم مسئول تصمیم‌گیری، تصویب و انجام آن هستند.

 

قبادی افزود: این رژیم مأیوسانه تلاش می‌کند برای ممانعت از قیامهای داخل و گسترش کانون‌های شورشی، به سرکوب در داخل و صدور تروریسم در خارج دست بزند. این رژیم تلاش می‌کند خشم عمیق اجتماعی را با حاکمیت ضدبشری و شوم خود مهار کند. طبق گزارشات متعددی که از درون سپاه پاسداران رسیده، تمامی نیروهای سپاه، هنگام حمله و بعد از آن در آماده‌باش کامل بودند.

...رژیم در تهاجمات خود روی بی‌عملی جامعه بین‌الملی حساب باز کرده است. مادام که این رژیم هست، از تهاجمات و تجاوزاتش دست بردار نخواهد بود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d34c952b-5c37-4418-bcd4-c7df5fa26b7a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات