728 x 90

اوکراین خواهان تحریم‌های جدیدی علیه رژیم ایران شد

نشست وزرای خارجه کشورهای اتحادیه اروپا در کی‌یف
نشست وزرای خارجه کشورهای اتحادیه اروپا در کی‌یف

ولودیمیر زلنسکی؛ رئیس‌جمهور اوکراین؛ روز دوشنبه ۱۰مهر طی سخنانی در کیف پایتخت این کشور خواهان اعمال تحریم‌های جدید بر علیه رژیم ایران شد.
وی که در نشست وزاری خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا در کیف سخنرانی می‌کرد با محکوم کردن اقدامات رژیم ایران در حمایت از تجاوز به اوکراین و ریختن خون مردم این کشور از کشورهای اروپایی خواست تا تحریم‌های جدیدی علیه رژیم ایران وضع کنند؛ چرا که تهران هواپیماهای بدون سرنشین مورد نیاز مسکو را تأمین می‌کند و در زمینه انتقال دارایی‌های مسدود شده روسیه فعال است.
خاطر نشان می‌شود که روز دوشنبه وزرای کشورهای عضو اتحادیه اروپا در نشستی تاریخی در کیف پایتخت اوکراین شرکت کرده تا حمایت خود از این کشور در مقابل تجاوز روسیه را به نمایش بگذارند.

 

خبرگزاری رویترز روز ۱۱مهر نوشت اوکراین می‌گوید ۲۹موشک از ۳۰موشک را در حملات روسیه سرنگون کرده است.

ارتش اوکراین روز پنجشنبه اعلام کرد که اوکراین ۲۹موشک از ۳۰موشک پرتاب شده توسط روسیه را در حملات هوایی شبانه خود سرنگون کرد اما یک نفر در حمله به شهر جنوبی اودسا کشته شد.
در نهمین حمله ماه جاری به پایتخت، دود سیاه آسمان کیف را پر کرد. مقامات گفتند که ریزش بقایای موشکهای اصابت‌ شده توسط پدافند هوایی آتش‌سوزی را در بخش‌های شرقی کیف ایجاد کرد و خسارات جزیی بر جای گذاشت اما تلفات جانی در پایتخت نداشت...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ad6bf5d2-b913-4e1b-a15e-93d886a82a0e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات