728 x 90

اهدا جایزه زنان ۲۰۲۳ استان ساردنای ایتالیا - دکتر ویرجینیا پیش‌بین یکی از ۹زن برنده این جایزه به‌خاطر دفاع از حقوق زنان در ایران بود

اهدا جایزه زنان ۲۰۲۳ استان ساردنای ایتالیا
اهدا جایزه زنان ۲۰۲۳ استان ساردنای ایتالیا

اهدا جایزه زنان ۲۰۲۳ استان ساردنای ایتالیا

به ۹زن تاثیرگذار در این استان

دکتر ویرجینیا پیش‌بین یکی از ۹ زن برنده این جایزه

به‌خاطر دفاع از حقوق زنان در ایران بود

 

روز سه‌شنبه ۲۸ نوامبر برابر با ۷ آذر هفتمین دوره مراسم اهدا جایزه زنان سال ۲۰۲۳ در شهر کالیاری در استان ساردنا Sardegna در ایتالیا در مجمع سالیانه این استان برگزار شد

در این مجمع به ۹زن تأثیر گذار به‌خاطر قدردانی از خدمات آنان جوایزی اهدا شد

خانم دکتر ویرجینیا پیش‌بین از هواداران مجاهدین و مقاومت ایران یکی برندگان جوایز مجمع سالیانه استان ساردنا بود.

این جوایز در زمینه‌های علم و پزشکی، روزنامه‌نگاری و مؤسسات، جهان آکادمیک، کشاورزی و هنری، سرگرمی و هم‌چنین کارگران خستگی‌ناپذیر و حرفه‌یی اهدا شد.

این رویداد که توسط ماریا جینا لدا، هماهنگ‌کننده منطقه‌ای سازماندهی و هماهنگ شد.

به دکتر ویرجینیا پیش‌بین، از هواداران مجاهدین و مقاومت ایران به‌دلیل "تعهد دائمی به دفاع از حقوق ضعیف‌ترینها و زنان، به‌ویژه زنان ایرانی، که اساس زندگی او است جایزه‌ای را تقدیم کرد. به هنگام اهدا جایزه به خانم پیش بین تأکید شد که او به تعهد بزرگ خود برای به‌رسمیت شناختن حقوق‌بشر ادامه می‌دهد.

 

دکتر ویرجینیا پیش‌بین هنگام دریافت جایزه طی سخنانی گفت:

از همه شما متشکرم، من به دریافت جایزه عادت ندارم، من تنها پژواک صدای آنها هستم جایزه واقعی به دخترانی تعلق می‌گیرد که در زندانها در ایران به آنها تعرض شده است، جوانانی که در خیابان مبارزه می‌کنند، آنها ۴۴سال است که دارند می‌جنگند، فعالانی که همیشه برای آزادی در ایران و قبلاً علیه سلطنت مطلقه شاه مبارزه کرده‌اند.

حضور من امروز در اینجا به درخواست شماست و اجازه دهید تا این جایزه را به شورای ملی مقاومت و پرزیدنت آن، خانم مریم رجوی، رهبر جنبشی برای زنان، و به‌وضوح برای مردان و زنان روشنفکر تقدیم کنم. مردانی مانند پدر من "مدافع حقوق زنان" که از حامیان مقاومت ایران بود، تک‌تک آنها که افتخار آشنایی شخصی با آنها را داشتم، به من آموختند و به من یاد دادند که در هر راهی که می‌روی می‌توان و باید و آماده پرداخت هر بهایی در حوزه حقوق‌بشر باشی. پرداخت این بها گاهی به قیمت زندگی خودت می‌باشد. . رژیم ایران یک مافیای مذهبی واقعی است، ما همواره تکرار کرده‌ایم که سر مار در تهران است و باید آنرا هدف قرار داد.

 

خبرگزاری ایتالیایی آنسا در گزارشی از این مراسم نوشت: جایزه به ۹زن ساردنیایی که نام جزیره را به اوج بردند.

در میان آنها هم‌چنین ویرجینیا پیش بین به‌دلیل "تعهد دائمی خود به دفاع از حقوق ضعیف‌ترینها و زنان، به‌ویژه زنان ایرانی، که اساس زندگی او است یکی از برندگان این جوایز بود. او به تعهد بزرگ خود برای به‌رسمیت شناختن حقوق‌بشر ادامه می‌دهد.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d3f46b59-e649-4f21-b940-7f7cfc3a361e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات