728 x 90

انهدام انبار تسلیحات حزب‌الله و کشته‌شدن ۱۰ تن و زخمی شدن ۵ تن دیگر در لبنان توسط اسرائیل

تبادل آتش بین اسراییل و حزب‌الله لبنان
تبادل آتش بین اسراییل و حزب‌الله لبنان

خبرگزاری دولتی لبنان روز شنبه ۲۷ مرداد از حمله اسراییل به شهر ببطیه در جنوب این کشور که باعث کشته شدن ۱۰تن و زخمی شدن ۵تن دیگر شد خبر داد.

این خبرگزاری گفت، قربانیان از شهروندان سوریه هستند و تعداد نهایی کشته‌شدگان پس از انجام آزمایش دی‌ان‌ای برای تعیین هویت قربانیان اعلام خواهد شد.

از سوی دیگر، ارتش اسراییل اعلام کرد این حمله علیه یک انبار تسلیحات حزب‌الله، گروه تحت حمایت رژیم ایران، در جنوب لبنان انجام شده است.

این حمله اسراییل پس از آن صورت گرفت که مذاکرات آتش‌بس میان حماس، گروه تحت حمایت رژیم ایران، و اسراییل در دوحه، پایتخت قطر، در روز جمعه ۲۶ مرداد متوقف شد و قرار است مذاکره‌کنندگان در روزهای آینده دوباره با هم دیدار کنند.

از سوی دیگر، حزب‌الله لبنان با انتشار بیانیه‌یی اعلام کرد که به تلافی حمله اسراییل به نبطیه، به کیبوتص «آیلت حشاهر» در شمال اسراییل حمله کرده است.

همچنین ارتش اسراییل از شلیک ۵۵ فروند راکت حزب‌الله به سوی این کشور خبر داد. دو سرباز اسراییلی به اثر حمله پهپاد انتحاری حزب‌الله به شمال اسراییل زخمی شدند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ce1919dc-8333-4682-aeed-e783a0340314"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات