728 x 90

انقلابیون عراقی دیدار«شمخانی قاتل» از عراق را محکوم کردند

دیدار پاسدار جنایتکار شمخانی از عراق
دیدار پاسدار جنایتکار شمخانی از عراق

کمیته برگزاری تظاهرات انقلاب اکتبر عراق در بیانیه‌یی که امروز ۱۸اسفند۹۸ با عنوان «انقلابیون دیدار شمخانی قاتل را محکوم می‌کنند» صادر کردند، تأکید کردند: ‌دیدار مشکوک علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت رژیم ایران از عراق برای تحمیل کاندیدایی که به‌طور مطلق به رژیم ایران وابسته باشد صورت می‌گیرد.

ادامه دخالت‌های کینه توزانه رژیم ایران در عراق چیزی جز به چالش کشیدن اراده مردم عراق نیست که حضور رژیم ایران و دم و دنبالچه‌هایش را قاطعانه مردود می‌دانند.

رژیم ایران و مزدورانش عامل ویرانی عراق و به غارت رفتن داراییها و زیر پا گذاشتن تمامیت ارضی آن هستند. حاکمیتی که اکنون تحت هژمونی رژیم ایران است که با تمام معاهدات بین‌المللی در تعارض است.

 

در ادامه بیانیه کمیته برگزاری تظاهرات انقلاب اکتبر عراق آمده است:‌

انقلابیون اکتبر صدها شهید و هزاران مجروح و اسیر در راه پس گرفتن وطن از مزدوران و فاسدین نثار کرده‌اند. اکنون صدای شهدا و مجروحان و خلق عراق در سراسر دنیا هم‌چنان به گوش می‌رسد که «رژیم ایران اخراج اخراج - بغداد آزاد». بنابراین مردم عراق دیدار شمخانی از عراق را محکوم کرده و به او می‌گویند: ‌تو سمبل قتل و ترور هستی. مردم عراق حضور مشکوک تو را مردود می‌دانند و تصمیماتی که تو با مزدوران در عراق می‌گیرید هیچ ارزشی ندارد. مردم عراق تا ریشه کردن احزاب و شبه‌نظامیان شما هرگز عقب نخواهد نشست. تا عراق کشور آزادی، عربی و خالی از دخالت هر نیروی خارجی شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e4a92b1c-b8bc-4fca-b12b-bae52f399031"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات