728 x 90

امیلی هورن: آمریکا تمام تلاش ممکن برای حمایت از عربستان و امارات در برابر حملات پهپادی رژیم ایران انجام می‌دهد

امیلی هورن، سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا
امیلی هورن، سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا

امیلی هورن، سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا در بیانیه‌یی پیرامون سفر مک گرگ؛ هماهنگ‌کننده خاورمیانه و شمال آفریقا در کاخ‌سفید به کشورهای عربستان و امارات نوشت «آمریکا تمام تلاش ممکن را برای حمایت از دفاع ارضی هر دو کشور در برابر حملات موشکی و پهپادی امکانپذیر شده توسط ایران انجام می‌دهد».
بر اساس این بیانیه که روز پنجشنبه ۲۸بهمن صادر شد «برت مک گرک، هماهنگ‌کننده خاورمیانه و شمال آفریقا؛ این هفته به عربستان سعودی و امارات متحده عربی سفر کرد تا تضمین بدهد که آمریکا تمام تلاش ممکن را برای حمایت از دفاع ارضی هر دو کشور در برابر حملات موشکی و پهپادی امکانپذیر شده توسط ایران انجام می‌دهد.

مک گرک بار دیگر بر تعهد رئیس‌جمهور به حمایت از توان دفاعی شرکای آمریکا تأکید کرد، تلاشهای جاری با تیم‌های دیپلماتیک و نظامی کشورمان در هر دو پایتخت را بررسی کرد و در مورد ضرورت فشار مشترک بر حوثی‌ها در یمن با تلاش هماهنگ‌شده به‌رهبری سازمان ملل برای پایان دادن به جنگ در آنجا گفتگو کرد».

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b0930ef0-5574-4852-8291-8b356374dfc5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات