728 x 90

نا امیدی و نگرانی به سیاست‌های دولت بایدن

آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا
آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا

«ابوالفضل عمویی» سخنگوی کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع گفت ما با کسی درباره سیاست‌های دفاعی‌مان مذاکره نخواهیم کرد.

وی در ادامه گفت: «دولت بایدن هنوز در حال و هوای دولت ترامپ قرار دارد که ناامید کننده است...».

عمویی افزود: در سایه نبود سیاست جدید در آمریکا، هیچگونه توافق جدیدی در کار نخواهد بود». (خبرگزاری سپاه پاسداران فارس - ۱۱ بهمن)

کانال تلگرامی فارس پلاس نیز با انتشار متنی، احمدی‌نژاد را به‌خاطر نامه به بایدن خائن خواند و خطاب به او نوشت: «عالی‌جناب! نوشتن نامه برای قاتلان حاج قاسم سلیمانی... فقط در دایره خیانت می‌گنجد و بس!» (روزنامه ستاره صبح_ ۱۲بهمن)

کیهان خامنه‌ای، اعضای دولت آخوند روحانی را به‌خاطر ارسال پالسهای منفعلانه به آمریکایی‌ها مورد حمله قرار داد.

کیهان خامنه‌ای نوشت: به‌نظر می‌رسد آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها با پالسهای منفعلانه‌ای که از سوی برخی داخلی‌ها دریافت می‌کنند، گستاخ‌تر... شده‌اند. کیهان خامنه‌ای با اشاره به گفتهٔ ظریف که «پنجره برجام تا ابد باز نخواهد ماند و آمریکا فرصت را از دست ندهد».

کیهان افزود: مهمترین علت مشکلات اقتصادی کشور و فشارهای خارجی این اعترافات صریح و بدون تفسیر مذاکره‌کنندگان هسته‌یی می‌باشد. ( روزنامه کیهان_۱۲ بهمن)

دیاکو حسینی از اعضای دفتر آخوند روحانی در سرمقالهٔ روزنامه حکومتی ستاره صبح نوشت: از نگاه دولت بایدن امکان بازگشت به برجام وجود ندارد، زیرا آمریکا باید رضایت جمهوری‌خواهان تندرو و منتقدان برجام، رضایت اسرائیل، عربستان و متحدان عرب منطقه‌ای‌اش و اروپایی‌ها را که سال‌هاست منتقد برجام بوده‌اند جلب کند و اگر چنین نشود حتی امکان نقض مجدد وجود دارد.

(روزنامه ستاره صبح۱۲ بهمن)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6f8c7a8b-4307-46c4-ac45-afbfdaeacd13"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات