728 x 90

امام جمعه‌های خامنه‌ای بر وعده انتقام سخت و خونخواهی تأکید کردند

محل استقرار هنیه در تهران
محل استقرار هنیه در تهران

امام جمعه‌های خامنه‌ای در شهرهای مختلف در جمعه‌بازار این هفته بر وعده انتقام سخت و خونخواهی تأکید کردند.

 

آخوند ابوترابی امام جمعه رژیم در تهران - ۲۶ مرداد۱۴۰۳

ایران به گواهی تاریخ نشان داده است با تحمیل شرایط امنیتی سخت به تل آویو هیچ تحرک ایضایی اونها را بی‌پاسخ نگذاشته است وعده مجازات سخت از زبان رهبر معظم انقلاب یادآور وعده صادقی ست که چند ماه پیش صهیونیستها را به التماس وادار کرد که با وساطت کشورهایی این پیام را به تهران منتقل کنند که انتقام ایران سخت نباشد تل آویو بهتر از هر دولتی می‌داند از وقوع انتقام سخت ناگزیر است اما زمین و زمان این تنبیه پشیمان کننده را تهران تعیین می‌کند.

 

آخوند دژکام امام جمعه شیراز-۲۶ مرداد ۱۴۰۳

لطمه به امنیت ما که در ترور شهید اسماعیل هنیه پیش آمد یک جواب محکم و دندون شکن می‌خواهد ندهیم طرف می‌گه می‌گوید اون دفعه که مثلا زدیم چه شد دفعه بعد. باید حواسمون به این قضیه باشد بحث امنیت شوخی بردار نیست... ... .

اگر کسی روی برگرداند از دشمن فرار بکند مگر کسی که عقب‌نشینی تاکتیکی کرده باشد که آقا هم همین تعبیر را به کار بردند اون تو نقشه جنگش است می‌گه این کار رو می‌کنم نقشه دارد ولی اگر کسی فرار بکنه از جلوی دشمن خدای متعال می‌فرماید که غضب خدا شامل حالش می‌شود.

 

‌آخوند علم‌الهدی امام جمعه رژیم در مشهد -۲۶مرداد ۱۴۰۳

یک عده زمزمه می‌کنند گوشه و کنار که آقا یعنی چه خون‌خواهی از اسراییل خب خون‌خواهی از اسراییل هزینه داره قیمت داره به چه قیمت تموم می‌شه خب اگه خونخواهی نکنیم چکار کنیم... ... . میگه آقا این خون خواهی هزینه داره خب مگه هشت سال دفاع مقدس هزینه نداشت نتیجه و هزینه چی شد نتیجه اون هزینه امروز حلقه مقاومت در روی کره زمینه... ... . اگر عقب‌نشینی تاکتیکی نباشد مورد غضب خداست بابا دشمن داره جنگ روانی می‌کنه دشمن داره خودشو با قدرت نشون می‌ده که اگر شما درصدد خون‌خواهی برآمدید چنین و چنان می‌کنم.

 

آخوند دری نجف آبادی امام جمعه رژیم در اراک -۲۶ مرداد ۱۴۰۳

ایام اربعین هم داریم. اینم بسیار مهمه. اربعین مخصوصاً امسال اربعین ما گره خورده به فلسطین و غزه و لبنان و عزیزانمون در انصار یمن و حشدالشعبی عراق و سپاه و انتقام شدید نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از اسراییل جنایتکار که به خانه ما حمله کرده مهمان مارو مظلومانه به کشتن داده به‌شهادت رسونده همه این مسائل بسیار مهمه. اربعین امسال ضمن این‌که اربعین امام حسینه ضمن این‌که تعظیم شعائر دینیه ضمن این‌که بیعت مجدد با ابی عبدالله با خون مقدس شهداست در عین‌حال آن علم بزرگ و معظم است علم قدسه.

 

پاسدار محسن رضایی روز ۲۶مرداد در حساب ایکس خود درباره بحران جنگ در منطقه نوشت: دفع تهدید و تنبیه متجاوز، اصول راهبردی‌ای هستند که با تدبیر و شجاعت پیگیری و عقب‌نشینی از آنها نه ممکن است و نه جایز.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/13e1c46d-81e9-4ec8-bfab-0d1fb2fe99ea"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات