728 x 90

امام جمعه خامنه ای در کازرون: نیازی به دلسوزی (مجاهدین) نیست/ تلاش برای آتش زدن محل نماز جمعه

تظاهرات مردم کازرون
تظاهرات مردم کازرون

امام جمعه خامنه‌ای در کازرون در نمایش جمعه این شهر به خشم قیام‌کنندگان و تلاش آنها برای به آتش کشیدن محل نمایش جمعه اعتراف کرد و از نقش مجاهدین ابراز نگرانی کرد.

آخوند خرسند 28اردیبهشت97 گفت:‌ «نیازی به دلسوزی (مجاهدین)، برای کازرون نیست چرا که مردم این شهر، مطالبات خود را در فضای آرام و چارچوب قانون دنبال خواهند کرد. وی با نگرانی مدعی شد:‌ اگر اینچنین ناآرامی در شهر باشد، هیچ سرمایه‌گذاری به این شهر نمی‌آید و فعالیتهای عمرانی متوقف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسمی رژیم ـ ایرنا وی درباره تلاش عده‌یی برای به آتش کشیدن مصلی نمازجمعه در بامداد روز جمعه 28اردیبهشت ماه نیز گفت: افرادی که لهجه کازرونی نداشتند در این زمینه اقدام کردند.

این منبع افزود: در این آیین گفته شد که برخی افراد بامداد جمعه با شکستن یکی از درهای مصلی نماز جمعه کازرون، مواد آتش‌زا به داخل پرتاب کرده بودند.

این خبرگزاری افزود:‌ امام جمعه کازرون که سخنانش بارها با سردادن شعار از سوی برخی افراد قطع شد، همگان را به حفظ آرامش توصیه کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7941fa3d-bdc2-4dc0-bf6d-6b3a1f6f89c6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات