728 x 90

الحره: جوف الصخر عراق به کانونی برای انبارهای تسلیحاتی و پایگاههای آموزشی سپاه پاسداران تبدیل شده است

انبارهای تسلیحاتی رژیم ایران در جوف الصخر عراق
انبارهای تسلیحاتی رژیم ایران در جوف الصخر عراق

سایت الحره ۲فروردین ۹۸ طی گزارشی در مورد انبارهای تسلیحاتی رژیم ایران در عراق و پایگاههای آموزشی سپاه پاسداران در این کشور نوشت:

 

«منطقه جرف الصخر در ۶۰کیلومتری جنوب بغداد تبدیل به کانونی شده است که سپاه پاسداران برای شبه‌نظامیان تحت‌امر خود در افغانستان، بحرین و یمن استفاده می‌کند.در این منطقه یک کارگاه ساخت موشک، یک پایگاه کوچک و یگانهای ویژه برای به پرواز در آوردن پهپادهایی که توسط سپاه پاسداران برای کتائب حزب‌الله ساخته شده، وجود دارد. هم‌چنین سکوهایی برای پرتاب موشک‌های زمین به زمین از نوع گراد و اشتر در این منطقه وجود دارد. این موشکها توسط شرکت مهندسی مبین سپاه پاسداران تهیه شده است.در زمانهای مشخصی خودروهای حامل موشک از طریق جاده‌های صحرایی که این منطقه را به استان الانبار وصل می‌کند به‌سمت سوریه می‌روند.

 

سرکردگان ارشد سپاه پاسداران شامل حاج احمد و فرد دیگری به نام حاج اکبری هستند. حاج ا کبری قبلاً به‌عنوان معاون قاسم سلیمانی سرکرده نیروی تروریستی قدس سپاه پاسداران کار می‌کرده است.

در طرف عراقی ابوحسین الحمیداوی سرکرده شبه‌نظامیان کتائب حزب‌الله که از ماه فوریه در لیست تروریستی آمریکا قرار گرفت و اسم واقعی او احمد الحمیداوی است بر این منطقه نظارت دارد،

در منطقه جرف الصخر " یک بازداشتگاه زیر زمینی مخفی بزرگ قرار دارد که عناصر سپاه پاسدارن و کتائب حزب‌الله آن را کنترل می‌کنند و در آن صدها عراقی دستگیر شده از عربهای سنی و شیعه و از اتباع کشورها عربی دیگر و بعضاً خارجیها نگهداری می‌شوند». (سایت الحره ۲فروردین۹۸)

 

به این ترتیب در شرایطی که مردم ایران از ابتدایی‌ترین نیازمندی‌های معیشتی و هزینه‌های ضروری بهداشتی برای مقابله با کرونا محرومند، خامنه‌ای اموال مردم ایران را برای دخالت‌های تروریستی و جنگ‌افروزانه هزینه می‌کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8963e442-be7a-448b-901d-7d2518528ebd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات