728 x 90

التماس ذلیلانه آخوند روحانی از آمریکا برای بازگشت به توافق و لغو تحریم‌ها

آخوند روحانی
آخوند روحانی

‎آخوند روحانی چهارشنبه ۲۰اسفند در جلسه هیأت دولتش، ضعف و درماندگی رژیم را به نمایش گذاشت و گفت: «(آمریکا) بداند که ما هم آماده‌ایم برای پیمان! کل با کل آماده‌ایم، جزء با جزء هم آماده‌ایم. همهٔ تعهد در برابر همهٔ تعهد ما آماده‌ایم، بخشی از تعهد در برابر بخشی از تعهد هم آماده‌ایم».

وی با سنگر گرفتن پشت خامنه‌ای، از موضع ضعف ملتسمانه دست به دامن آمریکا برای بازگشت به توافق و لغو تحریم‌ها شد و در این رابطه گفت: «... اگر آنها (آمریکا) برگردند به پیمان، ما هم بر می‌گردیم به پیمان! تحریم خواست صهیونیسم است، خواست ارتجاع منطقه است، نباید بگذاریم خواست آنها اجرایی و عملیاتی شود...ما به کاخ‌سفید به صراحت اعلام کردیم که برگردید به قانون و خجالت نکشید و بدانید با بازگشت شما ما هم بلافاصله به تعهداتمان بر می‌گردیم و تا آخر پای پیمان خواهیم ایستاد».

وی افزود: «دولت آمریکا بداند از روز ۲۰ژانویه هر روز که می‌گذرد شما دارید قانون را زیر پا می‌گذارید. شرایط برای ۷کشور که به‌تعهد قبل برگردند آماده است، آمریکا باید پیش قدم باشد (برای ورود) در مسیری که خودش از آن خارج شده».

رئیس جمهور ارتجاع در صحبت‌هایش ضمن حمله به باند رقیب گفت: «تا وقتی فحش و ناسزا و تهمت و تکه‌پرانی به همدیگر و ظلم به مردم هست، انقلاب!! به سرانجام نرسیده. انقلاب آمده به همدیگر سوء زن نداشته باشیم».

وی با اشاره کابوس انتخابات پیش روی نظام با توجه وضعیت انفجاری جامعه، گفت: «اگر به فکر این باشیم که انتخابات چه خواهد شد، به آن انتخاباتی هم که می‌خواهیم، نخواهیم رسید. این مردم آگاه‌تر از این هستند که بخواهیم آنها را از جادهٔ درست به راست و چپ منحرف کنیم، هستند افراد و گروه‌هایی که چنین باشند».

آخوند روحانی با انداختن گرانی به گردن دلالان گفت: «نگذاریم یک مشت دلال سودجو زندگی مردم را با مشکل مواجه کنند! یک مقدار از مشکلات مشکلات طبیعی مردم است، یک مقدار از مشکلات مربوط به آن دولت تروریست آمریکاست که متأسفانه این دولت جدید هم دارد ادامه می‌دهد».

وی با حمله به مجلس ارتجاع گفت:‌ «ما وزیر بازرگانی نداریم، اگر همکاری می‌شد بین دولت و مجلس امروز نوروز دیگری داشتیم. توزیع الان در جامعه بی‌صاحب است.

دولت به صراحت گفت که وزارت بازرگانی می‌خواهد و با دو فوریت این لایحه را به مجلس داد و ماند و ماند تا روزهای آخر مجلس قبل که تصویب شد و رفت شورای نگهبان به‌خاطر یک اشکال کوچک برگشت به مجلس که می‌توانست در چند ثانیه حل کند، اما هنوز باقی مانده».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e780703f-c1bc-4d26-906c-97ea603571dc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات