728 x 90

اقرار روحانی به‌بحران سرنگونی در مقایسه سال ۶۰ و سال ۹۹

آخوند روحانی
آخوند روحانی

آخوند روحانی رئیس‌جمهور رژیم ولایت فقیه امروز یکشنبه ۸تیرماه در جلسه ستاد کرونای رژیم که از تلویزیون حکومتی پخش می‌شد به بحران سرنگونی در مقایسه سال ۶۰ و سال ۹۹ اشاره کرد و گفت: «سال۱۳۶۰ سخت‌ترین سال از لحاظ امنیتی برای ما بود، هجمه مجاهدین از ۳۱خرداد شروع شد و یک شرایطی بود که قبلاً سابقه‌ای نداشتیم».

آخوند روحانی افزود: «سال ۱۳۹۹ سخت‌ترین سال کشور از لحاظ فشار اقتصادی و بیماری عالم‌گیر کرونا است. معلوم است فشار در ۹۸ بیشتر می‌شود در ۹۹ بیشتر می‌شود. امروز شدیدترین فشار اقتصادی بر کشور است ویک چنین بیماری مسری و جهان‌شمول که همه جا را فرا بگیرد و این شرایط بسیار سخت و خطرناکی را با آن مواجهیم».

روحانی خطاب به سرکردگان قضاییه جلادان گفت: «در شرایط فعلی کشور تنها راه روابط بسیار صمیمانه و نزدیک به بین سه قوه هست و راه دومی برای ما وجود ندارد من در مجلس شورای اسلامی در روز افتتاح گفتم».

تلویزیون رژیم - آخوند روحانی ۸تیر ۹۹:

«سال ۱۳۶۰ شاید در تاریخ کشور ما حالا آن مقداری که یادمان هست در این قرن اخیر از لحاظ امنیتی سخت‌ترین سال کشور بود حالا چه از لحاظ امنیت داخلی چه از لحاظ امنیت ملی یعنی از یک‌طرف هجمه عراق بود که از سال ۵۹ شروع شده بود ۳۱شهریور و از یک‌طرف هجمه منافقین بود در داخل که از ۳۱خرداد در واقع شروع شده بود این شرایط یک شرایطی بود که قبلاً ما سابقه‌ای نداشتیم برای آن در این حد الآن هم بعد از سال ۶۰ از لحاظ امنیتی نظیر آن سال را نداریم سال بسیار سختی بود برای مردم و حوادث بسیار تلخی در آن سال اتفاق افتاد در آن ایام یک مثلث شوم خطرناک از لحاظ امنیتی بالای سر کشور ما بود آمریکایی‌ها بودند صدام بود و منافقین در شرایط کشور تنها راه روابط بسیار صمیمانه و نزدیک به بین سه قوه هست و راه دومی برای ما وجود ندارد در شرایط فعلی کشور حتماً باید این وحدت و اتحاد و یگانگی بین همه قوا همان که من در مجلس شورای اسلامی در روز افتتاح گفتم.

سال ۱۳۶۰ سخت‌ترین سال از لحاظ امنیتی برای ما بود سال ۱۳۹۹ سخت‌ترین سال کشور از لحاظ فشار اقتصادی دشمن و بیماری عالم‌گیر هست این هم در تاریخ کشور ما بی‌نظیر است یعنی همان‌طور که آن مسأله امنیتی سال۶۰ گفتم نظیرش را کمتر می‌توانیم در تاریخ کشور ما پیدا کنید از لحاظ فشار اقتصادی فشاری که از سال۹۷ آغاز شد و معلوم است فشار در ۹۸ بیشتر می‌شود چون این فشار بیشتر شده در ۹۷ در ۹۹ بیشتر می‌شود امروز شدیدترین فشار اقتصادی بر کشور عزیز ما است و خطرناک‌ترین بیماری این دو هم با هم ضمیمه شده یک هم‌چنین بیماری مسری و جهان‌شمول که همه جا را فرا بگیرد و این شرایط بسیار سخت و خطرناکی را با آن مواجه بشیم…».

اقرار روحانی به پیآمد فاجعه‌بار طرح فرستادن مردم به قربانگاه:

رئیس‌جمهور ارتجاع گفت: «ما باید خودمان را برای بلندمدت آماده کنیم، شاید یک آنفولانزا هم بیاید به کمک این ویروس در ماههای آینده، همه مشاغل همه خدمت دهنده‌ها اصول بهداشتی را مراعات کنند، ما راه دوم نداریم درمان نداریم یا واکسن نداریم».

آخوند روحانی ۸تیر ۹۹:

«قاعدتاً این کرونا تا پایان سال ما با آن روبه‌رو هستیم و باید با آن مقابله کنیم شاید یک آنفولانزا هم بیاید به کمک این ویروس در ماههای آینده ما باید متحدتر و متشکل‌تر در کنار همدیگر باشیم الآن موقع دعوا نیست حالا بر فرض هم یک کسی نظری دارد الآن وقت دعوای مجلس و دولت نیست وقت دعوای قوه قضاییه و مجلس نیست این سه قوه امروز باید کامل متحد باشند همدیگر را یاری کنند نیروهای مسلح در کنار اینها و رهبری معظم بالا سر همه اینها ما همه باید در کنار هم باشیم.

ما باید خودمان را برای بلندمدت آماده کنیم بنده از هفته اولیه این ویروس! گفتم ما باید با این ویروس مدت مدیدی زندگی کنیم! و سازگاری باید داشته باشیم خودمان را آماده بکنیم چیزی نیست که بعضی‌ها فکر کرده بودند آن زمان که ما ده یا پانزده روز برویم خانه از خانه خارج نشویم تمام می‌شود معلوم بود که با ۱۰-۱۵ روز در خانه ماندن تمام نمی‌شود

حالا باید چه کار بکنیم در این شرایط؟ ما باید همه حرّف همه مشاغل همه خدمت دهنده‌ها همه مردم باید اصول بهداشتی را مراعات کنند ما راه دوم نداریم راه دوم نیست راه دوم یا درمان است نداریم یا واکسن هست نداریم».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1d411cfb-f8f1-4eb0-be5c-ec0a453867e4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات