728 x 90

اقدام رذیلانه و کثیف اطلاعات آخوندها از طریق تلویزیون ایران اینترنشنال

کمیسیون امنیت و ضد تروریسم
کمیسیون امنیت و ضد تروریسم

برای ماستمالی توئیتهای جعلی به نام دبیرکل الیزه و برای نسبت دادن بمب‌گذاری در ویلپنت به خود مجاهدین

˜هشدار به تلویزیون اینترنشنال: نگذارید دستگاه شما بر ضد ملت و مقاومت ایران به چراگاه مزدوران تبدیل شود

 

بعد ازظهر سه‌شنبه چهاردهم آبان، در حالی‌که با افشاگری کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت و موضع‌گیری الیزه، رسوایی رژیم آخوندی به‌خاطر جعل حساب توئیتری به اسم دبیرکل الیزه بالا گرفته و توئیتر این حساب جعلی را بسته بود، وزارت اطلاعات آخوندها در یک اقدام به‌غایت رذیلانه و کثیف که در تلویزیون ایران اینترنشنال انجام شد، تلاش کرد تا از طریق یک مزدور افشا‌ شده (خدابنده) توئیتهای جعلی و نشخوار آن توسط مزدوران افشا‌ شده را ماستمالی کند و بسا فراتر از آن، بمب‌گذاری دیپلمات تروریستها و امثال همین مزدوران در گردهمایی بزرگ ایرانیان در ۳۰ژوئن ۲۰۱۸در ویلپنت را به خود مجاهدین نسبت بدهد.

این تلویزیون با بی‌حیایی مأمور اطلاعات را به بینندگانش «عضو سابق مجاهدین» قالب کرد. ترفند شناخته شده و متعفنی که همه ایرانیان با آن آشنایی دارند. مأمور اطلاعات آخوندها که از اعتبار «عضو سابق مجاهدین» استفاده می‌کرد، طبق سناریوی وزارت بدنام در ایران اینترنشنال ادعا کرد توئیتهای وزارت متبوعش «میتونه کار راست افراطی در ایران باشه، میتونه کار راست افراطی در اروپا باشه»! به اصلاح‌طلبان کِزکرده در تلویزیون مزبور که کماکان پشت فکاهی اصلاح‌طلب و اصول‌گرا موضع گرفته‌اند، باید گفت: «دیگه تمومه ماجرا»!

مأمور جنایتکار گشتاپوی آخوندی که دست در خون مجاهدان اشرف دارد و خود را مشاور مالکی معرفی می‌کرد، مدعی شد: «در سال ۲۰۱۸وقتی که بمب‌گذاری قرار بود بشه توی ویلپنت فرانسه، مدارکی بیرون آمده که نشون میده که خود مجاهدین در این درگیر بودن، یعنی یک مقدار فیک نیوز درست شده بوده، یعنی یک کار اطلاعاتی شده که هم برای اونها مفید بوده و هم برای راست نیوکانسروتیوها و راستهای اروپا و آمریکا ». این، بخش دیگری از سناریوی وزارت اطلاعات و نیروی قدس برای توجیه اقدامات تروریستی در خارج کشور و زمینه‌سازی برای ترورهای بیشتر است که توسط مأموران رژیم و «خبرنگاران دوست» وزارت اطلاعات به اجرا در می‌آید.

قبل از این نیز خدابنده به همراه مأمور دیگری به نام ایرج مصداقی در روز ۳۰ژوئن ۲۰۱۸درست در همان ساعاتی که قرار بود طرح تروریستی در ویلپنت به اجر در بیاید، در ایران اینترنشنال به صحنه آمدند تا تقصیرات را به گردن خود مجاهدین بیاندازند.

تلویزیون اینترنشنال

 

در همینجا بود که مزدور خدابنده احمقانه ادعا کرد: « خودم ۳کامیون طلا برای مجاهدین از عربستان آوردم»! فقط معلوم نیست عربستان چرا باید از یک‌سو به حساب مجاهدین سه کامیون طلا به این مزدور بدهد و از سوی دیگر مجرمانی مانند او و مصداقی را در کانال تلویزیونی فارسی زبان خود علیه مجاهدین و برای خوشآمد آخوندها به خدمت بگیرد!

مزدور خدابنده در روز ۲۲تیر امسال (۱۳ژوئیه ۲۰۱۹) نیز در ایران اینترنشنال به لجن پراکنی علیه عملیات ارتش آزادیبخش ملی ایران به‌ویژه عملیات فروغ جاویدان پرداخت و افزود: «این‌که یک گروهی بیاد بشینه اینجا تو واشنگتن تو لندن، پاریس بیاد بگه آقای ترامپ تو برو اونجا را بمباران کن، بعد بیا کلید محل رو بده به من، این عملی نیست...».

عملکرد لو رفته بقایای شاه و مأموران شیخ در این تلویزیون به‌طور خلاصه این است که رژیم آخوندها خیلی بهتر از مجاهدین و شورای ملی مقاومت است. رژیم آلترناتیوی ندارد. باید به آن رضایت داد یا به حسرت خوردن برای زمان شاه اکتفا کرد.

اطلاعات آخوندها آن‌چنانکه مزدورش (خدابنده) امروز در اینترنشنال برملا کرد بسیار ناراحت است که چرا مجاهدین در آلبانی «زهرکِشی» نشدند و به زندگی عادی روی نیاوردند و به مبارزه برای سرنگون کردن رژیم ادامه می‌دهند. به‌نظر می‌رسد رژیم و عواملش به‌خوبی دریافته‌اند که باید در انتظار جام‌زهرهای مهلک دیگری از جانب مجاهدین و مقاومت ایران باشند.

هشدار ما به تلویزیون اینترنشنال و مقامات ذیربط این است که: نگذارید دستگاه شما بر ضد ملت و مقاومت ایران به چراگاه مزدوران تبدیل شود. مصرف کردن مأموران اطلاعات آخوندها تحت عنوان اعضای سابق مجاهدین، ترفند دجالآن و دژخیمان همین رژیم است.

رئیس پلیس آلبانی در اول آبان (۲۳اکتبر ۲۰۱۹) طرح‌های تروریستی این قبیل «اعضای سابق» از جمله برای بمب‌گذاری در گردهمایی مجاهدین در نوروز ۱۳۹۷(مارس ۲۰۱۸) را فاش کرد.

 

شورای ملی مقاومت

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم

۱۴آبان ۹۸(۵نوامبر ۲۰۱۹)

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/68c85cbd-7f9f-4cbe-8f50-a67acb48bf5a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات