728 x 90

اف.بی.آی: مقابله با تهدیدات سایبری، اطلاعات خارجی و تروریسم رژیم ایران

سایت  اف بی ای
سایت اف بی ای

سایت اف.بی.ای روز دوشنبه ۱۷مرداد ضمن نگرانی نسبت به تهدیدات رژیم ایران از زوایای مختلف سایبری. اطلاعات خارجی. تروریسم. نوشت:

تهدیدات رژیم ایران و شرکای تروریستی آن می‌تواند به سراسر جهان برسد. FBI متعهد به شناسایی و مختل کردن کلیه عملیات‌های اطلاعاتی و نظامی ایران است که شهروندان آمریکایی یا امنیت و زیرساختهای حیاتی کشور ما را تهدید می‌کند.

اف‌بی‌آی با همکاری با شرکای اطلاعاتی و مجری قانون خود در سراسر جهان، با مجموعه‌یی از تهدیدات رژیم ایران، از جمله تلاش برای حملات تروریستی و آدم‌ربایی، عملیات‌های جاسوسی و نفوذ خارجی، حملات سایبری، فرار از تحریم‌ها، و خرید غیرقانونی فناوریهای حساس برای حمایت از توان نظامی و برنامه هسته‌یی ایران مقابله کرده است.

رژیم ایران از تاکتیک‌های سرکوبگرانه در بازداشت غیرقانونی آمریکایی‌ها در ایران به اتهامات جنایی غیرمستند استفاده کرده است. رژیم ایران هم‌چنین سرکوب خود را از طریق آزار و اذیت و هدف قرار دادن ناراضیان ایرانی در سراسر جهان، از جمله آمریکاییهای مقیم ایالات متحده، صادر کرده است.

اف‌بی‌آی به کار دقیق برای خنثی کردن برنامه خشونت‌آمیز ایران ادامه خواهد داد و از همه اختیارات در دسترس برای بررسی اقدامات جنایتکارانه رژیم ایران و شرکای تروریستی آن مانند حزب‌الله لبنان، از جمله هر گونه تهدید علیه مقامات فعلی یا سابق ایالات متحده، استفاده خواهد کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/23b8800c-6755-4732-9467-15d7d4715cb2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات