728 x 90

افشای جنایت در آسمان

رژیم آخوندی از لحظه سقوط هواپیمای اوکراینی تلاش کرد با لاپوشانی و پخش خبرهای جعلی، مرگ جانگداز ۱۷۶مسافر در هواپیمای اوکراینی را به عوامل موهوم و ناشناخته نسبت دهد. اما هر چه بیشتر توضیح دادند بیشتر دم خروس شلیک از عبای خامنه‌ای بیرون زد.

رئیس سازمان هواپیمایی رژیم آخوندی: «ما ادله‌های بسیاری داریم می‌تونیم بگیم که همچین اتفاقی نمیتونه بیافته. قبل از این‌که هواپیما به زمین بخوره هم شاهدانی که در منطقه بودن گفتن که ما آتش در هواپیما دیدیم هم قطعاتی که الآن مشاهده کردیم الآن اتفاق افتاده این آتش یه چیزی حدود بیش از یک دقیقه تو هواپیما بوده».

مخالفت با دادن جعبه سیاه و استناد به شاهدان موهوم در نیمه‌شب از فاصله چند هزار متری، بهترین گواه شلیک و کشتار مسافران توسط پاسداران است.

با این حال سخنگوی دولت وقیحانه، انتشار تصاویر تکه‌هایی از کلاهک موشک در نزدیکی محل سقوط هواپیما و تصاویر لحظه اصابت و ادعای کارشناسان در اثبات شلیک را جنگ روانی دانست.

تلویزیون رژیم ۲۰دی ۹۸: «سخنگوی دولت در بیانیه‌ای انتشار اخبار نادرست درباره سقوط هواپیمای مسافری بوئینگ اوکراینی را عملیات روانی دولت آمریکا و متحدان آن دانست».

و رگباری از افشاگریها در رسانه‌های بین‌المللی:

نخست وزیر کانادا: «این هواپیما توسط موشکهای رژیم ایران سرنگون شده است».

بوریس جانسون:‌ «موشک زمین به هوای ایرانی هواپیمای اوکراین را سرنگون کرد».

تلویزیون فاکس نیوز: «مقامات پنتاگون به‌طور فزاینده‌ای معتقدند رژیم ایران هواپیمای اوکراینی را سرنگون کرده است».

اما مردم ایران و کانون‌های شورشی پاسخ قطعی به‌ قتل ۱۷۶مسافر در آسمان را، در زمین خواهند داد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7798401e-a3d7-468e-b5d4-3e2423bb7a3d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات