728 x 90

افشای جزئیات سفرهای مزدور پاکستانی رژیم به ایران، استخدام افراد در آمریکا برای ترور ترامپ و مقام‌های آمریکایی

آصف مرچانت مزدور پاکستانی رژیم ایران
آصف مرچانت مزدور پاکستانی رژیم ایران

افشای جزئیات سفرهای مزدور پاکستانی رژیم به ایران

استخدام افراد در آمریکا برای ترور ترامپ و مقام‌های آمریکایی

در انتقام قتل قاسم سلیمانی

 

نیوز پاکستان

آصف مرچانت از ۲ نوامبر ۲۰۱۸ تا ۸ آوریل ۲۰۲۴ با سه پاسپورت مختلف

چندین‌بار به ایران سفر کرده است

 

مریک گارلاند وزیر دادگستری آمریکا

وزارت دادگستری تلاش می‌کند با تلاشهای گستاخانه و بی‌وقفهٔ رژیم ایران

برای انتقام از مقامات دولت آمریکا به‌خاطر قتل قاسم سلیمانی مقابله کند

 

به‌دنبال اعلام دستگیری آصف مرچانت از مزدور اعزامی رژیم آخوندی توسط دادگستری آمریکا، رسانه‌های پاکستان جزییاتی از سفرهای او به ایران را فاش کردند.

نیوز پاکستان نوشت: «به گفته منابع، آصف مرچانت از ۲ نوامبر ۲۰۱۸ تا ۸ آوریل ۲۰۲۴ با سه پاسپورت، چندین بار به ایران سفر کرده است. وی از ۲ نوامبر ۲۰۱۷ تا ۱۴ نوامبر ۲۰۱۷ در ایران اقامت داشته است. به‌گفته منابع، این متهم هم‌چنین از ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۳ تا ۱۵ اکبر ۲۰۲۳ مدتی در ایران بوده است. او پس از بازگشت از ایران در اکتبر ۲۰۲۳، او در ۲۱ نوامبر به آمریکا سفر کرد و از آنجا در ۱۷ دسامبر ۲۰۲۳ به پاکستان بازگشت. در ۱۵ ژانویه سال جاری مرچانت بار دیگر از فرودگاه کراچی به ایران سفر کرد و در ۱۲ فوریه ۲۰۲۴ به پاکستان بازگشت. وی در اول آوریل مجدداً از کراچی به ایران پرواز کرد و در ۸ آوریل به کراچی بازگشت. او سرانجام در ۱۱ آوریل ۲۰۲۴ از پاکستان و از طریق ترکیه به آمریکا سفر کرد».

مریک گارلاند وزیر دادگستری آمریکا طی سخنانی در دفتر دادستانی ناحیهٔ شمالی آیووا دربارهٔ دستگیری آصف مرچانت مزدور اعزامی رژیم، گفت:

همان‌طور که در شکایت ما ذکر شد، متهم در ژوئن سال جاری با چند نفر در نیویورک ملاقات کرد که به‌نظر او قاتل بودند، اما در واقع افسران مخفی بودند.

سال‌هاست که وزارت دادگستری تلاش می‌کند تا با تلاش‌های گستاخانه و بی‌وقفهٔ (رژیم) ایران برای انتقام از مقامات دولت آمریکا به‌خاطر قتل سلیمانی مقابله کند.

وزارت دادگستری پرونده‌های متعددی را علیه افرادی تشکیل داده که از طرف حکومت ایران برای هدف قرار دادن آمریکایی‌ها در ایالات متحده کار می‌کنند.

ای.بی.سی نیوز در گزارش خود خاطرنشان کرده است منابع متعددی که با این پرونده آشنا هستند به ای.بی.سی نیوز گفتند که یکی از اهداف مورد نظر این توطئه ترامپ بوده است. این منابع گفتند دیگر اهداف احتمالی شامل مقامات دولتی از هر دو حزب بوده‌اند.

در کیفرخواست در مورد مزدور اعزامی رژیم ایران آمده است: مرچانت در پی افرادی بود که بتوانند قتل را انجام بدهند. علاوه بر این حدود ۲۵ نفر که بتوانند پس از وقوع قتل، اعتراضی را به‌عنوان عامل انحراف اذهان ترتیب بدهند. او هم‌چنین به‌طور ویژه خواهان اعزام یک زن برای انجام مأموریت تجسس و جاسوسی شده بود

دادستان نیویورک در یادداشت مربوط به دستگیری مزدور رژیم خطاب به قاضی این ناحیه به‌تاریخ ۱۷ ژوئیه که هم‌زمان با اعلام دستگیری علنی شد، نوشته است: «حداکثر تا بهار ۲۰۲۴، مرچانت طرحی را برای ترور مقامات دولتی ایالات متحده و سرقت اطلاعات در خاک آمریکا ترتیب داد. مرچانت پس از گذراندن مدتی در ایران، از پاکستان به ایالات متحده پرواز کرد تا قاتلانی را برای اجرای طرح خود استخدام کند.

مرچانت اظهار داشت کسانی که برای آنها کار می‌کند به او گفته‌اند که این طرح را «نهایی» کند، بنابراین او از منبع محرمانه، خواست تا با قاتلانی که می‌توانند نقشه را اجرا کنند، جلساتی را ترتیب بدهد.

مرچانت اظهار داشت که به قاتلان دستور می‌دهد که چه کسی را یا در هفته آخر اوت ۲۰۲۴ یا هفته اول سپتامبر ۲۰۲۴ پس از این‌که او به پاکستان بازگشت بکشند. مرچانت درخواست کرد که آنها یک تلفن همراه امن به او بدهند تا بتوانند ارتباط برقرار کنند و آنها گفتند که این کار را خواهند کرد. آنها هم‌چنین به مرچانت گفتند که در مورد هزینه خدماتشان در تماس خواهند بود.

در ۱۲ ژوئن ۲۰۲۴

در طول جلسه، مرچانت موافقت کرد که ۵هزار دلار پیش‌پرداخت برای طرح به آنها بپردازد».

در بخش دیگری از یادداشت دادستان توضیح داده شده است که رفتار مجرمانه متهم فوق‌العاده جدی بود

شواهد از جمله شامل فیلم و صوت‌های ضبط‌شده از متهم او هم‌چنین موارد ضبط‌شدهٔ صوتی و تصویری از مرچانت است که پول را به قاتل پرداخت می‌کند. علاوه بر این، مکالمات بین مرچانت و منبع محرمانه در مورد کلمات رمز قتل، سرقت اسناد، اعتراض و ارسال پول توسط برگه کد پس از دستگیری مرچانت از کیف پول او بازیابی شد».

در بخش دیگری دربارهٔ سوابق مزدور رژیم آمده است: «متهم تبعه پاکستان است و دارای زن و فرزند در پاکستان و زن و فرزند در ایران می‌باشد.

در گزارش دیگری از اقدامت تروریستی رژیم آخوندی در آمریکا، جاست د نیوز آمریکا گزارش داد: در یک هشدار جدی، آژانس گمرک و حفاظت مرزی آمریکا به همه دفاتر میدانی هشدار داده است رژیم ایران یا نیروهای نیابتی آن ممکن است سعی کنند «مأموران، پول یا مواد» را از طریق مرزهای جنوبی یا شمالی آمریکا برای انجام یک حمله تروریستی منتقل کنند

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/25c42b9e-2529-42ea-ae6d-a3897067efd5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات