728 x 90

کنفرانس مطبوعاتی نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در آمریکا، افشای «به‌کارگیری پهپاد برای جنگ‌افروزی و تروریزم» توسط رژیم آخوندی

کنفرانس مطبوعاتی نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در آمریکا - واشنگتن ۱۴مهر۱۴۰۰
کنفرانس مطبوعاتی نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در آمریکا - واشنگتن ۱۴مهر۱۴۰۰

کنفرانس مطبوعاتی نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در آمریکا

افشای «به‌کارگیری پهپاد برای جنگ‌افروزی و تروریزم» توسط رژیم آخوندی

واشنگتن-۱۴ مهر ۱۴۰۰

 

اقدامات جدید نیروی تروریستی قدس

برای جنگ‌افروزی و تروریزم در منطقه با استفاده از پهپاد

 

افشای مراکز تولید و ساخت پهپاد

و مراکز به‌کارگیری، نگهداری، آموزش و صدور پهپاد

 

در کنفرانس مطبوعاتی نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در آمریکا، سونا صمصامی نماینده شورای ملی مقاومت و علیرضا جعفرزاده معاون نمایندگی شورا، جزئیات جدیدی را درباره به کار گیری پهپاد توسط رژیم آخوندی برای جنگ‌افروزی و تروریسم در منطقه افشا کردند. در این کنفرانس هم‌چنین نقش نیروی تروریستی قدس ،درباره مراکز تولید و ساخت و بکارگیری و نگهداری و آموزش پهپاد و رساندن آن به گروه‌های شبه‌نظامی و مزدوران نیابتی رژیم در منطقه افشا شد.

نماینده شورای ملی مقاومت در آمریکا در شروع این کنفرانس گفت پهپاد از تسلیحات محوری رژیم برای صدور تروریسم و جنگ‌افروزی است و در طول یک دهه گذشته رژیم سرمایه‌گذاری سنگینی روی تولید پهپاد کرده و به‌رغم بحران شدید اقتصادی بودجه کلانی را به آن اختصاص داده است.

نیروی قدس سپاه پاسداران هم راساً از پهپاد برای تهاجمات تروریستی خود استفاده می‌کند و هم انواع مختلف پهپاد را در اختیار گروه‌های شبه‌نظامی مزدور در منطقه قرار می‌دهد.

سونا صمصامی افزود: ما امروز برای اولین بار سیستمهای تولید و به کارگیری پهپاد را بر اساس اطلاعاتی که سازمان مجاهدین در اختیار ما گذاشته است با شما در میان می‌گذاریم که شامل جزییات کاملی از اماکن ساخت و تولید، چرخه استفاده از پهپاد است؛ از جمله تهیه قطعات و تولید پهپاد، نحوه به کارگیری و نگهداری پهپاد و آموزش و صدور پهپاد.

مشخصات ۸ مرکز تهیه و تولید پهپاد، و مشخصات ۷مرکز بکارگیری و نگهداری پهپاد و هم‌چنین سازماندهی نیروی تروریستی قدس برای بکارگیری پهپاد در عراق و سوریه و لبنان و یمن، و دیگر کشورهای منطقه نیز افشا می‌شود.

در ادامه این کنفرانس علیرضا جعفرزاده جزئیات فعالیت‌های نیروی تروریستی قدس سپاه پاسداران در مراکز ساخت و آموزش پهپادها در نقاط مختلف ایران و و ارسال آن برای شبه‌نظامیان وابسته به خود در کشورهای مختلف منطقه را همراه با عکسهای هوایی و کروکی‌های سازماندهی و شیوه‌های تولید و ارسال آن، تشریح کرد.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5ba6212b-c598-4dd2-859d-26fd13b59f7a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات