728 x 90

افزایش مبتلایان کرونا به‌خاطر پیشتازی بخش بهداشت!؟

شرایط انفجاری و سرعت تحولات، موجب افزایش دروغ و سرعت وارونه‌گویی در نظام شده است.

آخوند روحانی: «من به بعضی از رؤسای جمهور این روزها صحبت می‌کنم می‌گویم در لوازم ضدعفونی ما اضافه داریم و قدرت صادرات داریم تعجب می‌کنند»!

در همین زمان یک عضو شورای شهر کاسه گدایی لوازم پزشکی را به سمت کلان‌ شهرهای جهان دراز کرد.

پیام شهربانو امانی، عضو شورای شهر تهران، به شهرداران شهرهای جهان: «ما با چالش تأمین اقلام دارویی و پزشکی به‌طور جد مواجه هستیم. انتظار دارم که شما نماینده‌های کلان‌شهرها...».

حتی رئیس ستاد مقابله با کرونا مدعی شد که مردم ماسک ساده هم ندارند.

زالی، رئیس ستاد مبارزه با کرونای تهران: «شاید بهترین مدل همان روشی است که ما پیشنهاد دادیم ماسک‌هایی که در منزل به روش دست‌دوز، باز هم حداقل یک حدی از حفاظت‌های اولیه را می‌تواند اعمال بکند اگر ‌چه کامل نیست».

اما اوج دروغ و شارلاتانیزم روحانی زمانی است که با افزایش ناگهانی و غیرقابل انکار آمار قربانیان مواجه می‌شود.

آخوند روحانی: «مثلا امروز به ما می‌گویند آقا تعداد مبتلایان به این ویروس هزار نفر بیشتر شد... این هزار نفر اضافه شده به‌خاطر پیشتازی بخش بهداشت ما یعنی رفته افراد را صدا زده آورده تست کرده از طریق تست تشخیص داده، اگر این تست نبود طرف به‌عنوان مبتلا نبود».

این در حالی است که عضو انجمن علمی بهداشت ضمن افشای جعل گواهی فوت گفت: «متأسفانه در گواهی فوت بسیاری از افراد مبتلا به کرونا، علت مرگ بیماریهای زمینه‌ای ذکر می‌شود تا آمار فوتی‌ها پایین نگاه داشته شود».(روزنامه ستاره صبح، محمدرضا محبوب‌فر، عضو انجمن علمی بهداشت ۷اردیبهشت ۹۹)

و باز هم جدال باندی و وارونه‌گویی روحانی: «در این کشور الحمدالله همه متحدتر از گذشته همه در کنار هم همه یاور همدیگر همه دست به دست هم دادیم».

اما دروغگو همیشه کم‌حافظه است.

آخوند روحانی: «کشور چندپارچه و چندپاره به هیچ جا نمی‌رسد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a675ca25-578d-400d-b1c5-fc30a0827e53"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات