728 x 90

افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان، مردم را نگران کرد

کرونا در ایران
کرونا در ایران

مجری و کارشناس رژیم در تلویزیون حکومتی خوزستان ۱۶اردیبهشت در مورد روند صعودی کرونا در این استان گفت: «این روزها در استان خوزستان آمار بگونه‌ای ست که همه نگران شدند، این روزها انتظار دیگری از سیاست‌ها داشتیم تصمیم‌گیریها داشتیم».

وی با بیان بی‌عملی رژیم در این استان گفت: «این انتظار از مسئولان هست که یک مقداری جدی‌تر برخورد بکنیم هر چند می‌دانم دست و پایشانرا شاید بسته باشد، سیاست‌گذاریهای کلان کشور ستاد مرکزی کرونا، ما روزی که بیست نفر داشتیم در استان خوزستان وضعیت قرمز اعلام شد. تمام راههای استان بسته شد. تمام ادارات تعطیل شد،.... تعداد آمار و ارقام ما پایین آمد. الآن که آمار ما بالای صد هست الآن ۱۸۶-۱۷۰ می‌شود تصمیم‌گیریها بگونه‌ای هست که مردم فکر می‌کنند جدی گرفته نمی‌شود».

مجری تلویزیون رژیم در ادامه گفت: «امروز در شبکه خبر چند تا استان را آورده بودند پشت خط خراسان شمالی، فارس و همین‌طور یک استان دیگر گیلان را آورده بودند پشت خط ارتباطی، آمار و ارقام آنها خیلی کمتر از ما بود ولی از استانهای پر خطر و به‌هرحال وضعیت قرمز از آنها یاد کردند. در صورتی که آمار و ارقام ما شاید ۴برابر استان فارس باشد چگونه هست تصمیم‌گیریهای ستاد مرکزی کرونا به چه صورت هست؟ آمار چرا این‌گونه هست؟».

محمد علوی رئیس مرکز بهداشت استان و معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاهپور اهواز که در این برنامه شرکت کرده بود گفت: «آماری را که مرتب اعلام می‌شود رو به تزاید هست آماری هست که در استان خوزستان تقریباً بالا هست این اطلاعات و این آماری که وجود داشته گویای دو تا مسأله هست مسأله اولش این هست که واقعاً موارد بیماری در استان خوزستان از آن قابل انتظار ما فراتر رفته... اگر بیماری شدت بگیرد مرگش حتمی است ما موارد کمی نداریم...».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/64522ebb-657c-4710-b5ff-2679cb05968f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات